Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش باشگاه رئال مادرید به انتشار فایل‌های صوتی پرز + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید نسبت به حواشی پیرامون انتشار فایل صوتی از رییس این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، افشای فایل صوتی منتسب به فلورنتینو پرز از ساعاتی پیش باعث ایجاد حواشی بسیاری شده و شرایط سختی را برای مدیرعامل باشگاه رئال مادرید به وجود آورده است.

پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
واکنش «فلورنتینو پرز» به افشای فایل‌های صوتی منتسب به اوعلیه اسطوره‌های رئال!

امروز نشریه ال کانفیدنشال فایل صوتی منتسب به فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در سال 2006 خطاب به رائول گونزالس و ایکر کاسیاس، دو بازیکن سابق این تیم را منتشر کرد که در آن پرز این دو را کلاهبردار خطاب کرده بود.

در همین رابطه، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای خطاب به این فایل صوتی واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:«حرف‌هایی که منتشر شده قابل قبول نیست. این صحبت‌ها به صورت مخفیانه و غیر مجاز توسط خوزه آنتونیو آبلان ضبط شده است. این کار توطئه علیه باشگاه است. باشگاه رئال مادرید به صورت قانونی این قضیه را پیگیری خواهد کرد

پرز در صحبت‌هایش به صراحت گفته بود:«کاسیاس دروازبان مادرید نیست. او شکست بزرگی برای ماست. اما هواداران او را می‌پرستند و این در حالی است که کاسیاس و رائول دو تن از بزرگترین شیادان و کلاه بردارانی است که در طول تاریخ باشگاه وجود داشته‌اند. رائول اولین متقلب و کاسیاس نیز دومین متقلب تاریخ باشگاه است.»

در حال حاضر ایکر کاسیاس و رائول نیز در باشگاه رئال مادرید پست‌های مدیریتی دارند و به همین دلیل باید منتظر ماند و دید این دو اسطوره دنیای فوتبال چه واکنشی نسبت به اخبار منتشر شده نشان می‌دهند و پاسخ هواداران نسبت به رفتار فلورنتینو پرز چه خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала