Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش راموس به افشای فایل صوتی رییس رئال

© REUTERS / SUSANA VERAسيرخيو راموس
سيرخيو راموس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
از سرجیو راموس در گفت‌وگویی در مورد افشای فایل صوتی فلورنتینو پرز و توهین او به دو اسطوره رئال مادرید پرسش‌هایی مطرح شد که این بازیکن پاسخ درستی به آن نداد و اظهار داشت که برایش جنجال خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، امروز نشریه کنفدینسیال اسپانیا فایل صوتی متعلق به فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید را که در سال 2006 به دو ستاره آن زمان کهکشانی‌ها تاخته بود، منتشر کرد که سبب جنجالی‌هایی برای وی شد.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
نخستین جلسه تمرینی راموس در پاریسن‌جرمن + عکس

در فایل صوتی فاش شده فلورنتینو پرز در مورد اسطوره‌های رئال مادرید ایکر کاسیاس و رائول گونزالس حرف های بسیار جالبی زده است و آن‌ها را شیاد خطاب کرده است.

انتشار این فایل صوتی واکنش‌های تندی به همراه داشت و بسیاری پرز را پول پرست و ناسپاس عنوان کرده و وی را متهم به خیانت به اسطوره‌های باشگاه نیز کرده اند.

در همین حال از سرجیو راموس در گفت‌وگویی در مورد این افشاگری پرسش‌هایی مطرح شد که این بازیکن پاسخ درستی به آن نداد و اظهار داشت که برایش جنجال خواهد شد.

وی در این مورد گفت:" واقعیت این است که می خواهم در مورد این قضیه در حاشیه باشم و وارد بحث نشوم. دخالت در هر چیزی که به رئال و فلورنتینو پرز مربوط می شود، باعث جنجال خواهد شد. متاسفم و پاسخی در این مورد ندارم."

این در حالی‌ست که هواداران رئال مادرید پرز را به بی‌توجهی در مورد راموس نیز متهم کرده اند و می‌گویند که او سبب جدایی کاپیتان شان شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала