Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلگری به صورت رسمی کارش را در یووه آغاز کرد؛ آینده رونالدو چه می‌شود؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
عضو شوید
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی جدید یوونتوس، امروز در مقر این باشگاه حاضر شد و به صورت رسمی کار خودش را در این باشگاه آغاز کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ماسیمیلیانو آلگری چندی قبل و در پی اخراج آندره‌آ پیرلو از یوونتوس، پس از دو فصل به این تیم برگشت و هدایت بانوی پیر را بار دیگر به عهده گرفت.

اللاعب البرتغالي، كريستيانو رونالدو، مهاجم يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
جدیدترین خبر درباره رونالدو و یوونتوس

این سرمربی با تجربه امروز کارش به عنوان سرمربی جدید تورینی‌ها به صورت رسمی آغاز کرد و قرار است تا یک ماه آینده که رقابت‌های سری‌آ آغاز می‌شود، تیم مورد علاقه خود را بسازد.

آلگری در یووه مشکلات فراوانی دارد و باید همۀ این مشکلات را در تمرینات پیش فصل حل کند و با تیم آماده به رقابت‌ اینتر، میلان، رم، آتالانتا و لاتزیو برود.

نمایش ضعیف خط دفاعی در فصل گذشته، ضعف در درون دروازه، روحیه ضعیف، مشخص نبودن آینده بازیکنانی چون دیبالا و رونالدو از جمله اولویت‌های آلگری در یوونتوس خواهد بود و دیده شود که این مرد ایتالیایی چگونه تیمش را آماده خواهد ساخت.

مهم‌ترین مشکل در برابر آلگری آینده کریستیانو رونالدو است زیرا آلگری در یک فصل که با فوق ستاره پرتگالی کار کرد، رابطه چندان خوبی با وی نداشت و به نظر نمی‌رسد که در این دور نیز با هم کنار بیایند.

در صورتی که رونالدو با آلگری خودش را در تمرینات پیش فصل راحت احساس نکند، قطعاً به دنبال جدایی خواهد بود و یووه نیز باید از میان مربی و ستاره یکی را انتخاب کند که با توجه به استخدام آلگری، انتخاب سران بیانکونری مربی خواهد بود.

رونالدو یک فصل دیگر با یووه قرارداد دارد و در صورتی که خواهان جدایی شود، سران یوونتوس به پیشنهادات در مورد او گوش خواهند داد و او را خواهند فروخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала