Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبری از جدایی نیست؛ حضور هالند در تمرینات دورتموند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند ستاره نروژی با پایان تعطیلاتش به آلمان بازگشت و امروز در تمرینات بروسیا دورتموند اشتراک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند یکی از بازیکنانی است که در چند ماه آخر مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپا قرار گرفته است و همه به دنبال جذب این بازیکن 20 ساله و کُلزن اند.

در این میان چلسی خواهان جذب او به صورت جدی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی بود و 150 میلیون یورو برای این ستاره نروژی کنار گذاشته بود.

دورتموند اما به مشتریان هالند اعلام کرده بود که به فکر فروش ستاره جوان خودش نیست و این بازیکن به کارش در سیگنال ایدونا پارک ادامه خواهد داد.

قاطعیت دورتموند در آغاز جدی به نظر نمی‌رسد اما حالا دیده می‌شود که این باشگاه به صورت قطعی به فکر حفظ ستاره نروژی است و در برابر هر پیشنهادی ایستادگی خواهد کرد.

هالند امروز و با پایان تعطیلاتش به آلمان بازگشت و در تمرینات بروسیا دورتموند اشتراک کرد تا نشان دهد که حداقل یک فصل دیگر در این تیم خواهد ماند.

در تمرینات امروز ستاره 20 ساله شاد و سر حال بود و با لبخند و سرشار از انرژی در کنار هم‌تیمی‌هایش به تمرین پرداخت.

با توجه به جدایی سانچو و مقاومت دورتموند در برابر پیشنهادات برای هالند، به نظر نمی‌رسد که این باشگاه مجوز جدایی ارلینگ را صادر کند و این بازیکن تا پایان فصل 2021-2022 در برای زنبورها توپ خواهد زد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала