Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی هرگز قابل مقایسه با مارادونا نیست

© REUTERS / HENRY ROMEROلئو مسی کاپیتان آرجانتین Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi
لئو مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
عضو شوید
علی رغم اینکه لیونل مسی اخیراً قهرمان کوپا آمریکا در سال 2021 شده است، اما ماریو کمپس برنده جام جهانی 1978 با آرجانتین، مصمم است که نباید لئو را با دیگو مارادونا مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در چند سال گذشته بحث در مورد اینکه آیا مسی بازیکن و رهبر بهتری نسبت به هموطن خود دیگو مارادونا فقید است یا خیر، ایجاد شده است.

Copa America finali - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
ترکیب منتخب کوپا آمریکا مشخص شد؛ حضور مسی و نیمار کنار هم + عکس

قبل از قهرمانی مسی در کوپا پاسخ این پرسش به صورت قطعی نه بود و همه معتقد بودند که مسی هنوز موفق به کسب جام ملی نشده و نمی‌شود او را با مارادونا مقایسه کرد.

پس از قهرمانی آرجانتین در کوپا آمریکا پس از 28 سال به نظر می‌رسید که دیگر این مقایسه پیش کشیده نشود اما با این هم ماریو کمپس برنده جام جهانی 1978 با آرجانتین، مصمم است که نباید لئو را با دیگو مارادونا مقایسه کرد.

کمپس به ESPN مکزیک در این مورد گفت: "برای مسی این بدبختی است که او با دیگو مارادونا مقایسه شود. این کار دشواری را برای مسی بیشتر می‌سازد و کار او با تیم ملی سخت خواهد شد. اگر کسی [اشاره به مسی] بخواهد از مارادونا بهتر باشد، حتی اگر چهار جام جهانی کسب کند، ممکن نیست. با این حال مسی هنوز جام جهانی را برنده نشده است. مهم نیست كه چه تعداد عناوین را به دست می‌آورد و چه عناوینی را بدست آورده است، او هرگز قابل مقایسه با آنچه كه دیگو انجام داده است، نیست."

کمپس در حالی این صحبت‌ها مطرح کرده است که این روزها در آرجانتین مسی را بهتر از مارادونا می‌دانند زیرا وی موفق به کسب 6 توپ طلا شده و همه عناوین تیمی و فردی به جز جام جهانی را کسب کرده است

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала