Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پینتوس ، ماناری و کوپر؛ سه سلاح آنچلوتی برای نمایش در فصل آینده

© REUTERS / JAVIER SORIANOريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
عضو شوید
آنچلوتی با آمدن به رئال سه چهره متفکر را به این باشگاه آورد تا از مصدومیت‌ها در فصل آینده به گونه جدی جلوگیری شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ پینتوس، ماناری و کوپر بهترین سه‌ گانه‌ی آنچلوتی هستند تا با جلوگیری از آسیب دیدگی‌های فصل، مرد او با خیال راحت بتواند روی نیمکت بنشیند.

آنچلوتی پس از جدایی زیدان وارد مادرید شد و چندین وظیفه معلق داشت. اول بازگشت باشگاه به مسیر قهرمانی بعد از یک سال خالی و دیگری و نگران کننده‌ترین مسئله در ماه‌های اخیر جلوگیری از مصدومیت‌هایی‌ست که بازیکنان در فصل گذشته متحمل شده‌اند.

سران باشگاه نیز از آمادگی جسمانی که تیم داشت بسیار راضی نبودند زیرا چندین نفر دوبار مصدوم شدند. علاوه بر این بیش از 50 مصدومیت وجود داشته و این چیزی بود که به هیچ وجه قابل قبول نبود.

با ورود ایتالیایی آنتونیو پینتوس بازگشت. اگر چیزی که این مربی بدنی مشخص می‌کند، در اولین دور حضورش در تیم رئال، به او لقب 'El Sargento de Hierro' را دادند. پینتوس برای انجام برنامه ریزی‌هایی که از آنچلوتی و همچنین باشگاه در نظر گرفته اطمینان کامل دارد زیرا آنها از دوپونت خیلی راضی نبودند.

اعتماد به نفسی که او به کارلتو داده چنین است که او نه تنها برنامه ریزی بدنی تیم اصلی را به عهده خواهد داشت، بلکه مسئول آماده سازی بدنی تمام تیم‌های فوتبال رئال مادرید را نیز خواهد بود.

یکی دیگر از افرادی که کارلتو را در دور دوم سفرش همراهی می‌کند، دانیلو ماناری است. او پزشکی است که یک مرد برجسته قلمداد می‌شود و از قبل می‌داند پایتخت نشینان چه می‌خواهند. تخصص وی توان‌بخشی قلب در پزشکی و فیزیولوژی فعالیت‌های بدنی و ورزشی است. او در بسیاری از باشگاه‌ها بوده و دانش خوب او بسیار مورد تقاضا است اما او تصمیم گرفته تا با آنچلوتی بماند.

به این دو نفر باید دان کوپر را هم اضافه کنیم. وی یک پزشک بزرگ دیگر است که تاکنون در NFL کار کرده است.

با این سه هدف مربی ایتالیایی حل یکی از مشکلات بزرگی است که در فصل قبل رخ داد و تیم را به شدت مجازات کرد. در تاریخ‌های مهم تیم فقط به اندازه کافی وارد شد و آنها نمی‌خواهند این تیم با چنین ترکیب بزرگی در فصل آینده تجربه فصل گذشته را داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала