Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید از راشفورد به سبک انگلیس در میان توهین‌های نژادی + عکس

© REUTERS / FRANK AUGSTEINEuro 2020 - Final - Italy v England
Euro 2020 - Final - Italy v England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
عضو شوید
مارکوس راشفورد پس از بدرفتاری نژادپرستانه ناپسند به دنبال خطای پنالتی، از سوی هواداران عاشق مورد تمجید و تحسین قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که سیل از پیام‌های نژادپرستانه به مارکوس راشفورد، بوکایا ساکا و جیدون سانچو ارسال شد، اما اکنون مارکوس از میان شان، بیرون زد.

زیرا هواداران تصویری از او را تا انتهای چانه و بالای شانه‌ها روی دیوار نقاشی کردند و ابتدا با پلاستیک‌های سیاه دهان او را پوشاندند ولی در ادامه با پیام‌های عاشقانه و گل‌های زیبا او را به تحسین گرفتند.

همانطور که یپام‌های پس از فینال یورو دلگیر کننده بود، دیدن این صحنه در منچستر جنوبی در روز سه شنبه هم دلگرمی ایجاد می‌کرد.

خیابان مورفیلد به روی ترافیک بسته شد تا مردم بتوانند نقاشی دیواری و پیام‌های حمایتی شانرا به راشفورد و هم تیمی‌هایش در انگلیس برسانند که اکثریت قریب به اتفاق مردم هنوز پشت سر آنها قرار دارند و اعلام داشتند که ما همه احمق‌های ابله نیستیم. مردم از هر رنگ و عقیده‌ای آمدند. مردان، زنان و کودکان هنگام خواندن ادای احترام از مغازه‌ها، مدارس با هم شانه دادند و در مقابل دیوار، واقع در بین فروشگاه‌های Mega Pound Superstore و Withington Discount عکس گرفتند.

عکس راشفورد به عنوان ادای احترام توسط هنرمند خیابانی مستقر در منچستر "آکسه" نقاشی شده بود، در روز سه‌شنبه بیشتر شبیه یک زیارتگاه شد، بیشتر شبیه چیزی است که وقتی شخصی از دنیا می‌رود. باید به خود یادآوری می‌کرد که این فقط یک بازی فوتبال بود، فقط یک پنالتی بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала