Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی دوناروما با میلان: " اکنون زمان خداحافظی فرا رسیده است..."

© AP Photo / Thanassis Stavrakisدوناروما دروازه بان میلان
دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
عضو شوید
جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا رسما از هواداران باشگاه آث میلان ایتالیا خداحافظی گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ جانلوئیجی دوناروما که این هفته با ایتالیا به قهرمانی یورو 2020 رسید و هنوز مقصد جدیدش به گونه رسمی مشخص نیست، متنی احساسی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و از باشگاه قبلی و محیط‌اش خداحافظی کرد.

دوناروما در توییتر خود نوشت:

"برخی از انتخاب‌ها دشوار هستند اما بخشی از رشد یک مرد است. من از کودکی به میلان آمدم. هشت سال با افتخار این پیراهن را پوشیدم و بخشی جدایی ناپذیر این سال‌ها برای خانواده‌ام بوده است. با پیراهن "روسونری" به اهداف مهم شخصی نیز رسیدم، از جمله اولین حضورم در سری آ در 16 سالگی. من سال‌های خارق العاده‌ای را زندگی کردم که هرگز فراموش نخواهم کرد."

"اکنون زمان خداحافظی فرا رسیده است، انتخابی که اصلا آسان نبوده است و مطمئناً یک پُست برای توضیح آن کافی نیست، یا شاید حتی نمی‌توان آن را توضیح داد زیرا عمیق‌ترین احساسات به سختی قابل تبدیل به کلمات هستند. آنچه می‌توانم بگویم این است که گاهی اوقات انتخاب تغییر، مواجهه با چالش‌های مختلف، رشد و تکمیل یکدیگر خوب است."

 

"همه اعضای روسونری که از روز اول تا آخر ملاقات کردم، در بخش مهمی از قلبم باقی خواهند ماند؛ به خصوص آنهایی که در فرآیند رشد و رسیدن من به جایی که اکنون هستم، نقش مهمی داشتند. برای میلان همه موفقیت های ممکن را آرزو می کنم و این را از ته قلبم می گویم. احساس من به میلان را فاصله و زمان از بین نمی برد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала