Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سابق میلان به دوناروما: اگر تو بهترین بودی، به پی‌اس‌جی نمی‌رفتی

© REUTERS / Frank AugsteinМатч сборных Италии и Испании на Евро-2020
Матч сборных Италии и Испании на Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
عضو شوید
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و میلان، از این که جانلوئیجی دوناروما قصد دارد به پاریسن‌جرمن بپیوندد ابراز تأسف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان جوان ایتالیایی، با تیم ملی کشورش درخشش فوق‌العاده در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا داشت و توانست ضمن قهرمانی با آتزوری، عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها را نیز کسب کند.

دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
خداحافظی دوناروما با میلان: " اکنون زمان خداحافظی فرا رسیده است..."

درخشش این بازیکن سبب شد تا بسیار از ستاره‌های سابق فوتبال ایتالیا و جهان از او تمجید و او را بهترین بازیکن حال حاضر جهان عنوان کنند.

این بازیکن که قراردادش با میلان به پایان رسیده است، احتمال دارد بزودی با پاریسن‌جرمن قرارداد ببندد و به فوتبالش در لیگ فرانسه ادامه دهد.

پیوستن این بازیکن پاریسن‌جرمن اما برای برخی‌ها قابل قبول نیست و مایه تأسف برخی بازیکنان سابق آتزوری شده است.

یکی از این بازیکنان آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و میلان است و وی از این که این بازیکن راهی پاریسن‌جرمن  می‌شود، متأسف است و گفته که اگر دوناروما بهترین بود، راهی پی‌اس‌جی نمی‌شد.

کاسانو در  بوبو تی‌وی به کرستین ویری گفت:" اگر دوناروما بهترین است باید به باشگاه‌های بزرگ چون بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا می‌رفت و با مانوئل نویر، کورتوا و تراشتگن رقابت می‌کرد. در عوض او به پی‌اس‌جی می‌رود تا پس از ناواس دروازه‌بان شماره دوم باشد."

کاسانو در حالی به دوناروما انتقاد کرده است که این بازیکن قرارداد خودش را با میلان به دلیل مالی و اختلاف بر سر دستمزد تمدید نکرد و به عنوان بازیکن در حال پیوستن به پاریسن‌جرمن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала