Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فایل‌ صوتی پرز: "کریستیانو احمق و یک مرد بیمار است"

© AFP 2023 / Javier SorianoFlorentino Pérez, presidente de Real Madrid, y Cristiano Ronaldo
Florentino Pérez, presidente de Real Madrid, y Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
عضو شوید
در فایل تازه منتشر شده صوتی از رئیس رئال مادرید، او رونالدو را احمق خطاب کرده و مورینیو را غیرعادی می‌خواند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در فایل‌های صوتی تازه منتشر شده منسوب به فلورنتینو پرز از سال 2012 توسط روزنامه اسپانیایی "ال‌کانفدینشال"؛ رئیس رئال مادرید می‌گوید که "کریستیانو دیوانه است. این مرد احمق، یک بیمار بیمار است." او در ادامه هم مورینیو را غیر عادی می‌خواند.

در حالی‌که پیش از این فایل‌های صوتی اظهارات تحقیرآمیزی پرز علیه افسانه‌های باشگاه مانند ایکر کاسیاس و رائول گونزالس نشر شده بود.

در فایل جدید پرز می‌گوید:

"(رونالدو) او دیوانه است. این پسر احمق است، یک مرد بیمار است. شما فکر می.کنید این پسر طبیعی است، اما او طبیعی نیست در غیر این صورت او تمام این کارهایی را که انجام داد، انجام نمی‌داد. آخرین مزخرفاتی که او انجام داد، تمام دنیا او را می‌دید. فکر می‌کنید چرا او این کار احمقانه را انجام می‌داد؟"

در ادامه همچنان پرز در فایل صوتی افشا شده می‌گوید:

"مندس به او هیچ چیزی را فرمان نمی‌دهد. همانطور که به مورینیو به هیچ چیزی فرمان نمی‌داد. حتی برای مصاحبه‌ها. هیچ چیز، هیچ مورد لعنتی. اینها مردانی هستند که دارای یک نفس وحشتناک هستند، هم مربی و هم او، واقعیت را ببینید زیرا اگر غیر از این باشند هر دو می‌توانند پول بیشتری کسب کنند. این دو مورد غیر عادی است زیرا ما در مورد پول زیادی در زمینه حقوق تصویر صحبت می‌کنیم. همچنین با این چهره‌ای که دارند با این روش سرسختانه همه از آنها بدشان نمی‌آید... اگر تبلیغات برعکس باشد ، این برعکس است!"

پرز در ادامه سخنان خود مورینیو را احمق می‌خواند زیرا در دوران تصدی‌اش در رئال مادرید زیاد به خودش علاقه داشت:

"در حال حاضر او گنگ است و مورینیو یک احمق است ... این نیست که او نمی‌خواهد بازی کند. خوب او کمی غیر عادی است. او بدون مجوز رانندگی می‌کند... او فرقی نمی‌کند که بیمار باشد زیرا این کار او را می‌کشد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала