Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

فروریختن هتلی در چین 17 کشته برجای گذاشت + ویدئو

© AP Photo / Ng Han Guanفروریختن هتلی در چین 17 کشته برجای گذاشت
فروریختن هتلی در چین 17 کشته برجای گذاشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
عضو شوید
تلویزیون مرکزی چین اعلام کرد که شمار قربانیان ریزش یک هتل در چین به 17 تن افزایش یافته و عملیات جستجو و نجات ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پیشتر رسانه‌های چین خبر دادند، فرو ریختن یک هتل در شهر «سوژو» این کشور حداقل هشت کشته بر جا گذاشته و نُه نفر هم مفقود شده‌اند.

بر اساس گزارش رسانه‌های چین، این حادثه  در شهر «سوژو» در ولایت  ولایت «جیانگ‌سو» بعد از ظهر دوشنبه به یک دلیل نامعلوم رخ داد. 

به گزارش این رسانه چینی، مقام‌های محلی همچنین خبر دادند از سرنوشت نُـه نفر از افرادی که در زمان فرو ریختن هتل در آن بودند، خبری در دست نیست و جزء مفقودان هستند.

 بنا بر اعلام مقام‌های چین، ساعت15:33  دقیقه روز دوشنبه (دیروز) این حادثه مرگبار برای هتل شهر سوژو اتفاق افتاد و 23 نفر گیر افتادند.

طبق اعلام آنها، نیروهای امدادی توانستند 14 نفر را از زیر آوار بیرون بکشند اما هشت نفر از آنها در نتیجه جراحات وارده جانشان را از دست داده بودند.

مقام‌های ناحیه «ووجیانگ» در سوژو که این حادثه رخ داده، اعلام کردند که دلیل فرو ریختن ساختمان هتل، «نوسازی غیر مجاز» در آن بوده است و تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала