Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقلال - پرسپولیس؛ آسمان تهران آبی شد + عکس/ویدیو

© Photo / باشگاه استقلالتیم فوتبال استقلال تهران - ایران
تیم فوتبال استقلال تهران - ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
عضو شوید
تیم فوتبال استقلال تهران در دربی حساس جام حذفی حریف سنتی خود پرسپولیس را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ نودوششمین دربی مهم فوتبال ایران میان دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران انجام شد که آبی‌ها در ضربات پنالتی 4-3 برنده شده و گام به نیمه نهایی گذاشتند.

پرسپولیس در فاصله سه هفته به پایان فصل جاری لیگ برتر که صدر جدول را در اختیار دارد و به دنبال پنجمین قهرمانی پیاپی خود در این لیگ است، به قهرمانی در جام حذفی نیز چشم داشت اما با شکست برابر رقیب سنتی از گردونه مسابقات کنار رفت.

در بازی امشب دو تیم طی 90 دقیقه تن به تساوی دادند.

در وقت‌های اضافه نیز دو طرف نتوانستند دروازه همدیگر را باز کنند و کار به ضربات پنالتی کشید که تیم شاگردان فرهاد مجیدی با حساب مجموعی 4-3 به برتری رسید.

در ضربات پنالتی؛ وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، ارسلان مطهری برای تیم استقلال گل زدند و سه گل پرسپولیس هم توسط مهدی ترابی، کنعانی‌زادگان، سعید آقایی به گل نشست در حالی‌که ضربه عیسی آل‌کثیر بازیکن آبی‌ها از بالای دروازه به بیرون رفت و در سوی مقابل در حالی‌که ضربه‌های مهدی قائدی را حامد لک دفع نمود، حسین حسینی دروازه‌بان استقلال شوت مهدی عبدی را گرفت تا این تیم سرانجام به دور بعد راه یابد و پرسپولیس حذف شود و تنها به قهرمانی در لیگ برتر ایران تلاش نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала