Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام زمان برگزاری مبارزه تایسون فیوری v وایلدر

© AP Photo / Mark J. Terrillتایسون وایلدر Deontay Wilder, left, connects with Tyson Fury, of England, during a WBC heavyweight championship boxing match Saturday, Dec. 1, 2018, in Los Angeles
تایسون وایلدر     Deontay Wilder, left, connects with Tyson Fury, of England, during a WBC heavyweight championship boxing match Saturday, Dec. 1, 2018, in Los Angeles - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
عضو شوید
سومین مبارزه تایسون فیوری و دئونتای وایلدر قرار است در ماه اکتوبر انجام شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ تاریخ جدیدی برای مبارزه سوم تایسون فیوری و دئونتی وایلدر پس از تاخیر کوید 19 مشخص گردید که قرار است دو مشت زن در ماه اکتوبر به مصاف هم بروند.

مسابقه قهرمان سنگین وزن WBC با وایلدر در تاریخ 24 جولای برگزار می‌شد اما به دنبال آزمایش مثبت کرونای فیوری در هفته گذشته، زمان جدید برای آن اعلام گردید‌ و قرار است دو ورزشکار در تاریخ 9 اکتوبر با هم وارد رینگ شوند.

فیوری اظهار داشت:

"من چیزی بیش از این نداشتم که"بیگ دوزر"را در 24 جولای بشکنم. اشتباه نکنید، من بر می‌گردم و بهتر از همیشه خواهم بود. ما در 9 اکتوبر مبارزه خواهیم کرد و من او را ناک اوت می‌کنم."

فیوری بدون شکست در دومین مسابقه‌اش در فبروری 2020 وایلدر را ناک اوت کرد، پس از این‌که اولین مبارزه این دو در دسامبر 2018 با اختلاف جنجالی مساوی به پایان رسید.

فیوری 35 ساله با 42 پیروزی از 44 مبارزه‌اش (41 مورد ناک اوت) تا کنون بدون شکست مانده است و اکنون هر ورزشکاری که در این مبارزه برنده شود با آنتونی جاشوا روبرو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала