Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحقیق پرتگال در مورد هزینه‌های خرید میلیتائو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Porto
Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Porto - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
عضو شوید
خرید ادر میلیتائو توسط رئال مادرید مورد سوءظن قرار گرفته و پرتگال در این باره تحقیق خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مبلغ 9.72 میلیون یورو کارمزد حاصل از 50 میلیون هزینه‌ای که رئال مادرید در سال 2019 برای جذب ادر میلیتائو بازیکن برزیلی پورتو و سپس در این تیم ماند، توسط دادستانی پرتگال بررسی می‌شود.

روزنامه پرتگالی "پابلیکا" امروز گزارش کرد، دو مأمور در کانون توجه قرار دارند: برونو ماکدو یکی از چهار پرتگالی بازداشت شده در عملیات "کارت سرخ" که رئیس بنفیکا لوئیس فیلیپ ویرا را مجبور به استعفا کرد و دیگر جولیانو برتولوچی برزیلی.

در آگوست 2018، پورتو 90٪ از حقوق میلیتائو را به ارزش 8.5 میلیون از سائوپائولو و در مارچ 2019 رئال مادرید 100٪ از حقوق 50 میلیونی او را خریداری کرد که پورتو با 38.16 میلیون یورو از آن سود می‌برد. با این حال طبق گزارش این روزنامه، 21 درصد از مبلغی که پورتو حاصل کرده برای دو واسطه بوده است.

علاوه بر این، این روزنامه می‌افزاید، اولین عملیات خرید هنگامی که پورتو میلتائو را به دست آورد، نیز مورد سو ظن است.

طبق گزارش همین منبع، پدرو پینو یک تاجر که با رئیس پورتو، خورخه نونو پینتو دا کوستا که چند ماه پیش به حمله به تصویربردار تلویزیون پرتگال TVI متهم شده بود، وارد عملیات شد.

این تحقیقات به اساس گزارش پابلیکا از یک شکایت ناشناس ناشی می‌شود که توضیح می‌دهد بخشی از کمیسیون‌های مالی عملیات گفته شده برای جبران خسارت بازیکنان و داوران استفاده می‌شده است.

روزنامه پرتگالی فاش کرده که پینتو همچنین با الکساندر پینتو دا کوستا پسر رئیس فعلی پورتو در شرکتی که به فوتبال نیز مرتبط است، شریک بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала