Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعجب سائول از پیوستن به بارسلونا + ویدیو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
عضو شوید
رفتن سائول نیگز به بارسلونا در این روزها به شدت جان می‌گیرد اما این بازیکن برای رفتن آماده نیست.

به گزارش اسپوتنیک؛ احتمال پیوستن سائول نیگز به بارسلونا از طریق یک عملیات مبادله‌ای که آنتوان گریزمان را به اتلتیکو بازگرداند، در حال شکل گیری است. مذاکرات بین باشگاه بلوگرانا و مادریدی‌ها با چندین گزینه برای تساوی تفاوت ارزش بازار ستاره اسپانیایی و مهاجم فرانسوی در حال انجام است. و بارسا دو احتمال را به صورت غرامت مالی یا درج یک فوتبالیست دیگر روی میز قرار داده است.

در حالی که آینده سائو رو به حل شدن است، هافبک همچنان تمرکز خود را روی پیش فصل اتلتیکو قرار داده که از 7 جولای آغاز شده و روز دوشنبه به لس آنجلس می‌رود. بعد از جلسه سه گانه روز چهارشنبه، سائول امروز صبح نتوانست روی زمین چمن ورزش کند و در کنار جفری کندوگبیا و یان اوبلاک در سالُن بدن‌سازی به سر برد، شرایطی که اگر شایعات در مورد جدایی احتمالی او به نیوکمپ نبود، دیگر مورد توجه قرار نمی‌گرفت.

مثل هر روز قبل از شروع تمرین، سائول برای امضا دادن به هوادارانی که در مقابل درب ورودی محل تمرین منتظر بودند متوقف شد. لحظه‌ای که دوربین‌های "کواترو" آن را شکار کرده‌اند و این بازیکن به سوالات خبرنگاران "مدیاست" واکنش عجیبی نشان می‌دهد.

وقتی روزنامه نگار از او پرسید که به معنای واقعی کلمه "سائول آیا از رفتنت ناراحت هستی" هافبک اهل الچه تعجب کرد. سائول با کنایه به خبرنگار به هواداران گفت: "این مرد مرا از اینجا می‌راند."

جدایی گریزمان به بارسا اجازه می‌دهد تا میزان دستمزد تیم را کاهش دهد و این یک قدم اجباری برای رسیدن به سقف تعین شده لالیگا است تا قرارداد تمدید لئو مسی را نهایی شود. و اگر ماریو هرموسو یا رنان لودی او را همراهی کنند، رونالد کومان نیز شاهد تقویت دفاع خود خواهد بود.

سائول در تابستان 2017 بسیار نزدیک به پیوستن به بارسلونا بود، بر اساس گزینه‌ای که باشگاه بلوگرانا چهار سال قبل آن را تعیین کرده بود، هنگامی که داوید ویا را به اتلتیکو منتقل کرد اما در پایان این هافبک برای تیم ذخیره تمدید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала