Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ اشتوتگارت سومین رقیب بارسلونا در پیش فصل + عکس

© AP Photo / Manu Fernandez / PoolФутболисты "Баварии" празднуют второй гол забитый в ворота "Барселоны" во время четвертьфинального матча Лиги чемпионов УЕФА (14 августа 2020). Лиссабон
Футболисты Баварии празднуют второй гол забитый в ворота Барселоны во время четвертьфинального матча Лиги чемпионов УЕФА (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
عضو شوید
بارسلونا رسما اعلام داشت که در بازی‌های پیش فصل تیم اشتوتگارت سومین رقیب این تیم خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال اشتوتگارت آلمان از سوی بارسلونا به عنوان سومین رقیب این تیم در بازی‌های دوستانه پیش فصل تأیید شد.

بارسا از 28 جولای تا آگست در آلمان مستقر خواهد شد و این تیم پس از بازی‌های پشت سر هم در ورزشگاه یوهان کرایف مقابل تاراگونا (21 جولای) وژیرونا (24 جولای) دیداری را مقابل اشتوتگارت انجام خواهد داد.

رونالد کومان و تیم‌اش در تاریخ 31 جولای با اشتوتگارت روبرو می‌شوند، در مقابل تیمی که فصل گذشته در رده نهم بوندس لیگا قرار گرفت. مانند همه بازی‌های دوستانه پیش فصل امسال این بازی در سراسر جهان از طریق بارسا تی‌وی پخش خواهد شد.

گفتنی‌ست که این بازی بخشی از یک اردوی آماده سازی است که قرار است در بادن-وورتمبرگ (آلمان) برگزار شود، جایی که تیم از 28 جولای تا 2 آگوست در آن مستقر خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала