Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مادرید روی کوبو قیمت گذاشت

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
عضو شوید
رئال مادرید روی تاکفوسا کوبوی جوان، ارزش گذاری کرد که رقم تعیین شده 15 میلیون گفته شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ کادنا سر مدعی شده که تاکفوسا کوبو یکی از گزینه‌هایی است که رئال سوسیداد برای تقویت خط هافبک او را در نظرگرفته است. آنها قبلاً در فصل گذشته تلاش کرده بودند تا اودگارد را حفظ کنند که موفق نشدند، سپس برای جذب کوبو نیز اقدام کردند اما در نهایت ویارئال توانست بازیکن جاپانی را به خدمت بگیرد. حالا بعد از این‌که زمان برای این فوتبالیست در باشگاه‌اش کم بود، به دنبال چالش جدید بود.

او یکی از واقعی‌ترین کاندیداهای مدیر ورزشی روبرتو اولاب است. نه تنها به دلیل احتمال توانایی‌های این فوتبالیست جوان، بلکه همچنین نارضایتی او در این دو مرحله آخر با ویارئال و ختافه، درهای رئال سوسیداد را باز کرد. بازیکن برخلاف آنچه در این فصل اتفاق افتاد، دقایقی در تیم خواهد داشت. و با در نظر گرفتن اینکه مالکیت یکی از اولویت‌های رئال مادرید است، سوسیه‌داد دوباره در مورد او سوال کرده است.

مهمترین چیز برای باشگاه سفید این است که بازیکن همچنان بالغ و با کیفیت باشد تا بتواند چهره مهمی در رئال مادرید باشد، توانایی‌هایش را برای برتری ادامه دهد. این بازیکن دو فصل پیش سطح بالایی از مایورکا را نشان داد و آنها امیدوارند مقصد جدیدی پیدا کنند که در آن بیشتر رشد کند. کوبو برنامه‌هایی را که آنچلوتی برای تیم در نظر گرفته وارد نمی‌شود و رئال مادرید فروش او را 15 میلیون اعلام کرده است. با این حال، هدف رئال سوسیداد انتقال فوتبالیست است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала