Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق اولیه بارسا و اتلتیکو بر سر معاوضه بزرگ

© REUTERS / Susana VeraИгрок "Атлетико Мадрид" Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с "Ливерпулем" в Мадриде
Игрок Атлетико Мадрид Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с Ливерпулем в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
عضو شوید
دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید، بر سر معاوضه آنتوان گریزمن و سائول نیگز به توافق دست یافته اند و احتمال دارد تا چند دیگر این انتقال صورت گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، چند روز قبل موندو دیپورتیوو از احتمال معاوضه سائول نیگز با آنتوان گریزمن خبر داد و مدعی شد که سران دو تیم در حال مذاکره برای چنین انتقالی اند.
این خبر اما از سوی برخی دیگر از نشریه‌های اسپانیایی رد شد و دلیل آن عدم تمایل بارسلونا به جدایی ستاره فرانسوی عنوان شد.
حالا اما دو خبرنگار مطرح جان لوکا دی مارتزیو و فابریتزیو رومانو، که به ندرت ادعا‌های شان غلط ثابت می‌شود، معاوضه گریزمن را با سائول قطعی عنوان کرده اند و می‌گویند این انتقال تا پایان هفته انجام خواهد شد.


گریزمن و سائول به انجام چنین انتقالی راضی اند زیرا هر دو بازیکن در باشگاه‌های کنونی شان شرایط خوبی ندارند و از انتقاد هواداران خسته شده اند.
گفته می‌شود که بارسلونا در کنار سائول خواستار 15 میلیون یورو نیز شده است اما باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرده که در ازای این مبلغ آماده است تا رنان لودی مدافع چپ و برازیلی را به بارسلونا بدهد.
دو باشگاه در حالی به فکر انجام چنین معامله‌ای هستند که باشگاه لیورپول نیز به سائول علاقه‌مند است و در هفته‌های آخر خواهان مذاکره با اتلتیکو شده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала