Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار دوباره پاریسی‌های سابق در شب دامادی وراتی+عکس

© REUTERS / Benoit TessierŞampiyonlar Ligi, son 16, ikinci maç, Paris St Germain vs Real Madrid, Marco Verratti kırmızı kart hakem Felix Brych, Parc des Princes, Paris, 6 Mart 2018
Şampiyonlar Ligi, son 16, ikinci maç, Paris St Germain vs Real Madrid, Marco Verratti kırmızı kart hakem Felix Brych, Parc des Princes, Paris, 6 Mart 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم حال حاضر باشگاه میلان، به تازگی در بخش استوری های صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تصویری را منتشر کرده است که در آن در کنار بازیکنانی مثل وراتی، لاوتزی و سیریگو قرار دارد

به گزارش اسپوتنیک،  مارکو وراتی هافبک 28 ساله ایتالیایی روز گذشته با جسیکا عیدی، مدل فرانسوی ازدواج کرد و در این مراسم، بازیکنان سابق و فعلی پاری سن ژرمن حضور داشتند.

زلاتان ابراهیموویچ بین سال های 2012 تا 2016 سابقه حضور در باشگاه پاری سن جرمن را داشته است و در آن باشگاه هم به طور کلی عملکرد خوبی داشت و به رشد پاری سن جرمن در آن مقطع کمک کرد.

اکنون زلاتان ابراهیموویچ به نظر می رسد که به تازگی دیداری با هم تیمی های سابق خود در پاریسن جرمن داشته است، بازیکنانی مثل مارکو وراتی، که هنوز هم در پی اس جی است، لاوتزی و سالواتوره سیریگو که در آن مقطع دروازه بان پاری سن جرمن بود.

زلاتان ابراهیموویچ در این استوری اینستاگرامی بالای این تصویر نوشته است:"پی اس جی واقعی" تا بدین ترتیب یادی از دوران حضور خود در پاری سن جرمن و بازی کنار این بازیکنان کرده باشد.

زلاتان تا پایان فصل پیش‌رو با میلان قرارداد دارد و باید دید که در پس از آن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه تصمیمی برای ادامه دوران حرفه خود در سر دارد. او به علت مصدومیت یورو 2020 را از دست داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала