Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریسی‌ها قانع نمی‌شوند؛ پی‌اس‌جی به دنبال دو خرید بزرگ دیگر + عکس

© AFP 2023 / GEOFFROY VAN DER HASSELTPSJ klubunun bayrağı
PSJ klubunun bayrağı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن تصمیم دارد در ادامۀ فعالیت‌هایش در بازار نقل‌وانتقالات، پُل پوگبا و تئو هرناندز دو ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، ناکامی‌های فصل گذشته پاریسن‌جرمن در لیگ 1 فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده تا مدیران این باشگاه به دنبال تقویت تیم شان به صورت جدی باشند و تا این دم بازیکنانی خوبی را به خدمت بگیرند.
این باشگاه واینالدوم، راموس و دوناروما را به صورت آزاد به خدمت گرفته و اشرف حکیمی را نیز با 60 میلیون یورو از اینترمیلان جذب کرده است. با این جذب این بازیکنان به نظر می‌رسید که پی‌اس‌جی بازیکن دیگر جذب نکند اما این باشگاه قانع نشده و هنوز به دنبال جذب بازیکنان بزرگ است.
براساس گزارش لوپاریزین، سران پی‌اس‌جی تصمیم دارند در ادامه فعالیت‌های شان در بازار نقل‌وانتقالات، پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد و تئو هرناندز دفاع چپ فرانسوی میلان را به خدمت بگیرد.


پوگبا که یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد، به دنبال جدایی است و اگر پی‌اس‌جی به جذب وی اقدام کند، کار مشکلی نخواهد داشت اما جذب تئو هرناندز دشوار به نظر می‌رسد زیرا میلان روی او حساب می‌کند و زمان زیادی نیز از قرارداد وی باقی مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала