آزمایش تانک های شناور روسیه در بحیره سیاه

© Sputnik / Press service of "Rostec" /  مراجعه به بانک تصاویر تانک سبک شناور Sprut-SDM1
تانک سبک شناور Sprut-SDM1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
تانک سبک شناور "Sprut-SDM1" در بحیره سیاه روسیه مؤفقانه آزمایش گردید.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی Rostec روز جمعه خبر داد که تانک سبک شناور Sprut-SDM1  با موفقیت مرحله اول آزمایشات دولتی را در بحیره سیاه پشت سر گذاشته است.

گفته شده است که تانک" Sprut-SDM1 " نخستین مرحله آزمایشات دولتی خود را در شرایط سخت بحری پشت سر گذاشت. در مرحله اول آزمایشات بحری، این تانک محاربوی جدید هنگام فعالیت در بحیره سیاه قابلیت ادارۀ بالا را داشت و توانایی حمل و نقل توسط کشتی های بزرگ را نشان داد.

جدید ترین تانک زرهی شناور روسی به آب فرو رفته و بیرون می آید + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2018
جدید ترین تانک زرهی شناور روسی به آب فرو رفته و بیرون می آید + ویدیو

در مرحله دوم، که در آینده نزدیک آغاز می شود ، تانک باید توپ ضد تانک 125 میلی متری 2С25  و مؤثر بودن آن در شرایط بحرانی و همچنین در  شنا در امواج  بحر تا سه درجه را سپری نماید.

"Sprut-SDM1" بکخان اوزدوئف  مدیر صنعتی تسلیحات، مهمات و کیمیاوی خاص روس تخنیک در این ارتباط گفت: "از نظر قدرت انداخت، از تانک های مانند T-80وT-90  کم نیست و از نظر تحرک در زمین و آب در سطح BMD-4M  قرار دارد. این ماشین توانایی اجرائی وظایف پیچیده تاکتیکی، به ویژه اکتشافی، فعالیت به مثابه جزوتام مستقل در خط اول، مانور دفاعی، عبور کردن از موانع آبی، عملیات کوماندوی بحری، کنترل قلمرو را دارد".

وی خاطرنشان کرد که ، اولتر از همه،"Sprut"  برای نیروهای کوماندو روسیه ایجاد می شود ، اما در آینده این دستگاه ممکن است مشتریان خارجی، از جمله هند، کشورهای آسیا و خاورمیانه را مورد توجه قرار دهد.

بر علاوه، برنامه ریزی شده است که آزمایش های آب و هوایی "Sprut" در فصل خزان ادامه یابد: اکنون باید در شرایط سرد مقاومت و همچنین باید 8 هزار کیلومتر را طی کند و قابلیت اطمینان سیستم ها را ثابت نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала