Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اصرار سرمربی جدید تاتنهام به حفظ فوق ستاره تیمش

© Photo / Facebook/Tottenham HotspurΠανηγυρικό στιγμιότυπο των παικτών της Τότεναμ
Πανηγυρικό στιγμιότυπο των παικτών της Τότεναμ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
نونو اسپریتو سرمربی جدید تاتنهام در گفت‌وگویی اظهار داشته است که کین بازیکن این تیم است و آن‌ها قصد فروش وی را ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین می‌تواند در بازار نقل و انتقالات تابستانی از تاتنهام جدا شود چون این تیم نمی‌تواند به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست یابد.

Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2021
ستایش بی‌سابقۀ مدیر ورزشی تاتنهام از هری کین

کاپیتان تیم ملی انگلیس با جاه‌طلبی به دنبال آن است تا در باشگاهی بازی کند که شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشد و باشگاه منچسترسیتی با نماینده این بازیکن در ارتباط است تا بتوانند او را جذب کنند.

تاتنهام اما مخالف جدایی این بازیکن است و دنیل لوی رییس باشگاه چندی قبل اعلام کرد که مهاجم انگلیسی را نخواهد فروخت.

حالا نونو اسپریتو سرمربی جدید تاتنهام، به این موضوع اصرار دارد و در گفت‌وگویی اظهار داشته است که کین بازیکن این تیم است و آن‌ها قصد فروش وی را ندارند.

سرمربی تاتنهام به گُل گفته است:" هری بازیکن ماست و اصلا نیازی نیست راجع به چیزی صحبت کنیم. تمام. حالا زمان آن است که هری استراحت کند. زمانی که بازگردد با او صحبت خواهم کرد. هیچ شکی در مغزم ندارم. هیچ شکی. فقط می‌خواهم هری به خوبی ریکاوری کند و با آمادگی کامل به تمرینات بازگردد. ما جاه طلب هستیم و می‌خواهیم در فصل آینده تمام تلاش خود را به کار بگیریم."

این در حالی‌ست که بسیاری از کارشناسان مدعی اند که هری کین بزودی درخواست جدایی خواهد داد تا به سیتی بپیوندد و به دنبال کسب عناوین برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала