Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره بارسا فاش شد؛ پای رئال در میان است

© AFP 2023 / JOSE JORDANبارسا
بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا دلیل عدم تمدید قرارداد ایله موریبا موریبا را علاقه رئال مادرید به این بازیکن جوان عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایله موریبا ستاره جوان بارسلونا، فصل گذشته از تیم B، به تیم اصلی دعوت شد و زیر نظر رونالد کومان درخشش بسیار خوبی داشت. قرارداد این بازیکن یک فصل دیگر با بلوگرانا اعتبار دارد و کاتالان‌ها با توجه به استعداد و درخشش او تلاش دارند تا با وی تمدید کنند.

ورزشگاه نیوکمپ FC Barcelona pitch - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
ورزش
چرا موریبا بارسا را ترک نکرد؟

موریبا اما تمدید قرارداد را چندین بار به تأخیر انداخته و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها به پیشنهاد باشگاه بارسلونا پاسخ مثبت دهد. سران بارسا به دلیل اینکه هافبک جوان قرارداد خودش را تمدید کند، بر وی فشار می‌آورند و گزارش‌ها از اسپانیا می‌رساند که دلیل غیبت او در تمرینات پیش فصل نیز همین موضوع است.

باشگاه بارسلونا امروز دلیل عدم تمدید قرارداد این بازیکن را همگانی کرد و مدعی شد که علاقه رئال مادرید به این بازیکن سبب شده تا وی قرارداد خودش را تمدید نکند.

براساس گزارش گُل، باشگاه بارسلونا علاقه احتمالی رئال مادرید به ایلایکس موریبا را دلیل تأخیر در تمدید ستاره جوان می داند. ادعایی که اطرافیان موریبا آن را رد و مدعی اند که ارتباطی میان آن‌ها و باشگاه رئال مادرید وجود ندارد و خواست موریبا تداوم در بارسلونا و موفقیت در این باشگاه است.

به هر حال آخر هفته جلسه ای بین نمایندگان موریبا و باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد. در این جلسه مذاکرات مهمی صورت خواهد گرفت. ایلایکس موریبا فعلا با تیم دوم بارسلونا تمرین می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала