Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سریال ادامه‌دار صدای‌های پرز؛ اتهام رییس رئال به دوست دختر اوزیل

© REUTERS / Sergio PerezFlorentino Perez
Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
فایل صوتی دیگر از فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید منتشر شده است که در این فایل صوتی وی به اوزیل و دوست دخترش تاخته است.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها نشریه اِل‌کانفیدنشال صداهای ضبط شده از فلورنتینو پرز، مربوط به سالهای 2006 تا 2012 منتشر کرده است که وی الفاظ زشتی را در مورد بازیکنان و مربیان سابق رئال مادرید به زبان می‌آرد و این موضوع خشم شدید هواداران رئال مادرید را برانگیخته است.

پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
ورزش
فایل صوتی جدید پرز این بار علیه گوتی؛ او بدخلق، عجیب و بدترین دشمن خودش است

تا حالا چندین صدا در مورد کاسیاس، راموس، مورینیو، دل بوسکه، رونالدو، گوتی و فیگو نشر شده است و به نظر می‌رسد که این سریال ادامه دارد زیرا در تازه‌ترین فایل صوتی پرز به اوزیل و نامزدش تاخته است.

وی در این فایل صوتی می‌گوید:" اوزیل در 21 سالگی به مادرید آمد، او متعلق به نسل سوم ترک‌ها بود اما خیلی سریع مادرید را کشف کرد و سبک زندگی خود را عوض کرد. او دیگر خودش را نه ترک می دانست، نه نسل سومی نه نامزدش را می شناخت. به دوست دخترش گفت که برود و گم بشود و عاشق یک مدل ایتالیایی از میلان شد. عادت داشت که با جت شخصی به میلان برود، با دوست دخترش رابطه جنسی برقرار کند و برگردد. تا این که یک روز مورینیو جای حساسش را می‌گیرد  و به او می گوید که “ببین اوزیل، اجازه می دهی که مثل پدرت با تو صحبت کنم؟ پسر بیچاره می گوید: بله، قطعا و مورینیو می گوید: دوست دخترت با کل ترکیب اینتر و میلان و کل کادر فنی دو تیم رابطه جنسی داشته.ببین مورینیو دیگر چه حیوانی است که گفته کل کادر فنی (می خندد)."

این در حالی‌ست که رئال مادرید برخی از این فایل‌ها رد می‌کند و برخی افراد را متهم به ضربه زدن به باشگاه و رییس باشگاه متهم می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала