Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت آقای خاص به پیوستن هافبک بارسا به رُم

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
خوزه مورینیو به بازگشت میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسا، به رُم مخالفت نشان داده است و نمی‌خواهد این بازیکن را جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک، میرالم پیانیچ فصل گذشته با آرتور ملو معاوضه شد و از یوونتوس به بارسلونا پیوست. این هافبک باتجربه اما در بارسا روزهای خوبی را سپری نکرد و در بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین بود.
پیانیچ با توجه با ماندن کومان، می‌داند که سرنوشت فصل گذشته در انتظار او است و به همین دلیل خواهان جدایی از این تیم است. بارسلونا نیز با توجه به وضعیت اقتصادی که دارد، مخالف جدایی این بازیکن نیست و احتمال می‌رود بزودی این بازیکن نیوکمپ را ترک کند.
باشگاه‌های زیادی به این بازیکن علاقه نشان داده اند که می‌توان به چلسی، آرسنال، یوونتوس و تاتنهام اشاره کرد. با این حال در چند روز آخر شایعه بازگشت او به رُم نیز شنیده شد و برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی بودند که پیانیچ به رُم باز خواهد گشت.
براساس گزارش مارکا، پیانیچ که دوران حرفه‌ای‌اش را بین سال‌های 2011 تا 2016 در رم سپری کرد و در 185 بازی که برای این تیم به میدان رفت، موفق شد آمار 30 گل‌زده و 44 پاس‌گل را از خود برجای بگذارد، به بازگشت به این تیم خوشبین بود اما به نظر می‌رسد که بازگشت او امکان پذیر نیست زیرا خوزه مورینیو سرمربی جدید رُم مخالف حضور او در پایتخت ایتالیا است.


گفته می‌شود مورینیو به جوان تیم رُم فرصت خواهد داد و نمی‌خواهد این بازیکن پا به سن گذشته را جذب و هزینه گزافی را صرف او کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала