Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکلیف ستاره دورتموند برای فصل بعد روشن شد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
عضو شوید
مهاجم بورسیا دورتموند قصد دارد حداقل یک فصل دیگر با زنبورهای وستفالین به کارش ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، در حال حاضر دورتموند به خصوص پس از فروش جیدون سانچو که به تازگی راهی منچستریونایتد شده است، هیچ تمایلی ندارد که ستاره دیگری را از دست بدهد.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
خبری از جدایی نیست؛ حضور هالند در تمرینات دورتموند

با توجه به تاکید مدیران دورتموند مبنی بر حظ این ستاره 22 ساله برای حداقل یک فصل دیگر، تیم های بزرگی چون رئال مادرید و چلسی هنوز امید خود را برای جذب ارلینگ هالند از دست نداده اند.

در تازه‌ترین مورد هم، این مهاجم جوان در مصاحبۀ به ستایش از سرمربی جدید این تیم پرداخته و از علاقه‌اش برای کار با او سخن گرفته است. او در مورد رابطه‌اش با مارکو روس گفت:«چندی پیش من با با مارکو روس، صحبت کوتاهی داشتم. من از قبل با او آشنایی دارم.
وقتی من در ردبول سالزبورگ بودم، شش ماه با هم کار کرده‌ایم. روس انسان خوبی است و من علاقه‌ای فراوان به کار کردن با او دارم.»

باشگاه آلمانی در حال حاضر به فروش ارلینگ هالند، مهاجم 22 ساله شان مقاومت می‌کند. زنبورهای وستفالین پیش از خبرهای مبنی بر فورش این ستاره‌شان را رد کرده اند.

بدین ترتیب به نظر می رسد با توجع به مشکلات مالی متعدد تیم‌های بزرگ، هیچ باشگاهی قادر به پرداخت رقم تقریبا 200 میلیون یورویی مورد نظر دورتموند نسیت و احتمالا ارلینگ هالند در این تیم ماندنی خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала