معرفی عبدالمتین بیک به عنوان رئیس عمومی دفتر ریاست جمهوری افغانستان

© ARGمعرفی عبدالمتین بیک به عنوان رئیس عمومی دفتر ریاست جمهوری افغانستان
معرفی عبدالمتین بیک به عنوان رئیس عمومی دفتر ریاست جمهوری افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری افغانستان از معرفی رئیس جدید عمومی دفتر ریاست جمهوری این کشور خبر داد. 
متین بیک بحیث رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری تعیین شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
متین بیک بحیث رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری تعیین شد

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز شنبه نوشت: رئیس جمهور محمد اشرف غنی، ظهر امروز عبدالمتین بیک را به حیث رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری، رسماً معرفی کرد.
در این برنامه، ابتدا داکتر فضل محمود فضلی رئیس عمومی اداره امور، فرمان رئیس جمهوری اسلامی افغانستان را در رابطه به تقرر عبدالمتین بیک به حیث رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری، قرائت نمود.
در ادامه ارگ ریاست جمهوری افغانستان افزوده است، که رئیس جمهور غنی ضمن ابراز امتنان از کارکردهای محمد شاکر کارگر رئیس پیشین ریاست عمومی دفتر مقام عالی، از عبدالمتین بیک بخاطر اینکه در این شرایط حساس، مسئولیت مهم را پذیرفت، تشکر کرد.
ارگ نوشته است، که رئیس جمهور کشور خطاب به عبدالمتین بیک گفت، که شما تجربه لازم در امنیت ملی، ارگان های محلی و هیأت مذاکره کنندۀ جمهوری اسلامی افغانستان دارید.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور ضمن آرزوی موفقیت به عبدالمتین بیک در امور محوله، گفت که تعهد، اراده، صداقت و تصمیم قاطع ما برای خدمت به این خاک کاملا روشن است.
در پایان این خبرنامه آمده است، که سپس عبدالمتین بیک از اعتماد مجدد رئیس جمهور غنی بخاطر گماشتن‌اش در این سمت مهم ابراز تشکر کرده، گفت: تعهد می نمایم که به عنوان رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری در هماهنگی با سایر بخش ها در راستای تامین منافع ملی و مصالح علیای کشور، گام های اساسی را بردارم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала