Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فیفا در حال بررسی تغییرات جنجالی و جالب در فوتبال

© AP Photo / Keystone, Steffen SchmidtThe FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland
The FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
عضو شوید
فدراسیون بین‌المللی فوتبال در حال بررسی قوانین جدیدی برای اجرا در فوتبال است.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در حال بررسی اعمال تغییراتی جنجالی و جالب در مورد سیستم فعلی برگزاری مسابقات فوتبال است.

Russia World Cup FIFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
ورزش
فیفا موافقت کرد؛ جام جهانی هر دو سال یک بار

نخستین تغییر این است که به جای 90 دقیقه، بازی های فوتبال شامل دو نیمه 30 دقیقه ای باشند. تیم‌های زیر 19 ساله های لایپزیگ، کلوب بروخه، آلکمار و آیندهوون همگی در این تورنمنت آزمایشی حضور خواهند داشت و با استفاده از این قوانین جدید، فوتبال بازی می کنند.

اخیرا و بعد از شیوع ویروس کرونا، شمار تعویض در هر مسابقه به پنج افزایش یافته و فیفا قصد دارد قانون تعویض نامحدود را نیز آزمایش کند؛ ولی قانون کارت زرد نیز جالب خواهد بود.

بازیکن مرتکب خطا پس از دریافت کارت زرد، به شکل موقت و برای مدت پنج دقیقه از حضور در میدان محروم شده و تا زمان از بازگشت به زمین مجبور می شود مسابقه را از کنار زمین تماشا کند.

فیفا در حال حاضر انجام این قوانین را فقط در مرحله آزمایشی قرار داده و ابتدا تغییرات را ارزیابی کرده و در ادامه در مورد قطعی شدن آن تصمیم می گیرد.

هم‌اکنون این تغییرات به کمیسیون وضع قوانین فدراسیون بین‌المللی فوتبال فرستاده شده و در صورت تایید شدن، فعلا در رده جوانان مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала