Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معاوضه‌ای دیگر بین یووه و بارسا؛ این بار رمسی با پیانیچ عوض می‌شود

© Photo / Instagram / miralem_pjanicمیرالم پیانیچ
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
عضو شوید
گفته می شود یوونتوس برای بازگشت میرالم پیانیچ اصرار دارد و آرون رمزی را به بارسلونا پیشنهاد داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فوتبال ایتالیا، میرالم پیانیچ می خواهد به تورین برگردد در حالی که یوونتوس برای جانشینی آرتور ملوی مصدوم، نیاز به جذب حداقل یک هافبک دارد.

هافبک برزیلی یووه اخیرا تحت عمل جراحی قرار گرفت و انتظار می رود به مدت سه ماه از میادین دور باشد. در حالی که بانوی پیر به مذاکره با ساسولو در مورد جذب مانوئل لوکاتلی ادامه می دهد، پیانیچ همچنان یکی از اهداف غول بزرگ سری آ است.

این بازیکن 31 ساله فصل قبل در یک مبادله با آرتور ملو به بارسلونا پیوست، اما کاتالان ها برای فراهم کردن شرایط پرداخت دستمزد جدید و تمدید قرارداد لیونل مسی، نیاز به فروش پیانیچ دارند تا از قوانین فیرپلی مالی یوفا تخطی نکرده باشند.

​پیانیچ در نیوکمپ سالانه 9 میلیون یورو درآمد دارد و گفته می شود یوونتوس در ازای جذب مجدد او، آرون رمزی را به بلوگرانا پیشنهاد داده است. با این حال، دستمزد سالانه 7.5 میلیون یورویی رمزی نیز بسیار بالا است و به نظر نمی رسد بارسلونا با پیشنهادی که از تورین ارائه می شود موافقت کند.

به نظر می رسد آینده رمزی دور از تورین باشد زیرا این بازیکن ولزی در طول دو فصل حضور خود در ورزشگاه آلیانز، با مصدومیت و زمان بازی کم دست و پنجه نرم می کند، ولی در طرف مقابل نیز پیانیچ می خواهد به تورین بازگردد؛ بنابراین گفتگوهای دو باشگاه ادامه دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала