Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نفس راحت مسی؛ پرونده پول‌شویی لئو و پدرش بایگانی شد

© REUTERS / HENRY ROMEROلئو مسی کاپیتان آرجانتین Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi
لئو مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
عضو شوید
ماریا تاردون قاضی اسپانیایی شکایت از لیونل مسی، چند تن از اعضای خانواده اش و بنیاد خیریه اش را به خاطر اتهاماتی نظیر پولشویی، کلاهبرداری و فرار مالیاتی بایگانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قاضی اعلام کرده است که در دو سال اخیر هیچ مدرک مستدلی در این پرونده به دستشان نرسیده است و به همین خاطر این پرونده بایگانی شد و بدین ترتیب خیال ستاره آرجنتینی از این ماجرا کاملا راحت شد. 

مسی زمانی به شدت با تهدیدها و شکایت هایی از جانب اداره مالیات اسپانیا مواجه شده بود و در نهایت حکم دادگاه را پذیرفت و این پرونده با پرداخت جریمه بسته شد.

حالا مسی از پرونده ای که مربوط به بنیاد خیریه خود بود هم خلاص شده است و با آرامش روی زندگی شخصی خود تمرکز دارد.

مسی این روزها در حالی به تعطیلات رفته است که به نظر می رسد خبر تمدید قرارداد پنج ساله اش با بارسلونا به زودی اعلام شود و بدین ترتیب همچنان به خدمت به تیم محبوبش ادامه خواهد داد.

 لئو پس از قهرمانی در کوپا آمریکا 2021 آرامش مضاعفی پیدا کرده است چرا که بالاخره طلسم جام نبردن در بازیهای ملی را شکست و حالا روی کسب جامهای بزرگ با بارسلونا در فصل آینده تمرکز دارد و بعد از آن نیز باید در جام جهانی بدرخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала