Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ چند هفته خانه‌نشین شد + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
عضو شوید
هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ آلمان به علت مصدومیت از ناحیه مچ پا، چند هفته‌ای از تمرینات این تیم دور خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، مارک روکا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ که در نخستین فصل حضورش در این تیم خیلی موفق نبود و بیشتر روی نیمکت می نشست، با مصدومیتی نسبتا جدی روبرو شده است.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
لباس فصل بعد بایرن لو رفت + عکس

بر اساس اعلام باشگاه بایرن مونیخ، روکا از ناحیه پای چپ دچار پارگی رباط شده و برای چند هفته از میادین دور خواهد بود. بازیکن 24 ساله اسپانیایی در اردوی آماده سازی پیش فصل مونیخی ها دچار این ممصدومیت شد.

 در اردوی پیش فصل بایرن مونیخ که به منظور کسب آمادگی برای حضور پر قدرت در رقابت های مختلف فصل آینده در حال برگزاری است، بعد از لوکاس هرناندز و آلفونسو دیویس، مارک روکا سومین بازیکن مصدوم باریرن است.

به این ترتیب، او از تمرینات قهرمان باوریایی‌ها دور می‌شود؛ اما برخلاف هرناندز و دیویس، اسپانیایی نه در اردوهای تیم ملی بلکه در جریان تمرینات اردوی پیش فصل رکورددار قهرمانی بوندسلیگا مصدوم شد.

روکا که ماه اکتبر سال گذشته با هزینه در حدود 9 میلیون یورو از اسپانیول اسپانیا به خدمت گرفته شده، هنوز موفق نشده که نظر مساعد کادر فنی بایرن را برای حضور در ترکیب اصلی این تیم جلب کند و باید منتظر ماند و دید آینده این بازیکن با حضور کادر فنی جدید باواریایی ها به چه شکل رقم خواهد خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала