Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش‌نهاد اول یووه برای لوکاتلی رد شد؛ آرسنال قائله را می‌بازد

© REUTERS / Mike HewittПолузащитник сборной Италии Мануэль Локателли
Полузащитник сборной Италии Мануэль Локателли - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد در شرایطی که نخستین پیشنهاد باشگاه یوونتوس برای مانوئل لوکاتلی رد شده است اما آرسنال شانسی برای جذب این بازیکن ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه ساسولو اولین پیشنهاد رسمی یوونتوس برای به خدمت گیری لوکاتلی ستاره طراح این باشگاه و تیم ملی ایتالیا را رد کرد. 

لوکاتلی یکی از بازیکنانی بود که در یورو 2020 خوش درخشید و نامش بر سر زبان‌ها افتاد. در یورو 2020 ایتالیا موفق شد با هدایت روبرتو مانچینی با پیروزی برابر انگلستان در ضربات پنالتی قهرمان یورو 2020 شود. 

به نقل از سایت گل، بیانکونری پس از پایان تورنمنت یورو مذاکرات خودش را با لوکاتلی و ساسولو آغاز کرد و گفته می‌شود که توانستند با این بازیکن به توافقات شخصی دست پیدا کنند، اما ساسولو هنوز موافقت خود را اعلام نکرده است.

 باشگاه ساسولو برچسب 40 میلیون یورویی روی این بازیکن گذاشته، اما پیشنهاد اول باشگاه یوونتوس قرارداد قرضی دو ساله با بند خرید است و ساسولو سریعا این پیشنهاد را رد کرد. 

رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند که باشگاه آرسنال حاضر است این مبلغ را پرداخت کند، اما اولویت این بازیکن، بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپاست و به همین دلیل یوونتوس نسبت به باشگاه شمال لندنی برتری دارد.

مالک باشگاه ساسولو هفته پیش تائید کرد که باشگاه‌های زیادی به غیر از یوونتوس به دنبال جذب لوکاتلی هستند، اما ترجیح این بازیکن، ماندن در ایتالیا و پیوستن به بانوی پیر می‌باشد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала