Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

92 میلیونی که نفس را به رئال بازگشتاند

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید توانسته است که با کاهش مصارف خود، وضعیت مالی خود را بهبود بخشد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید از نظر مالی مثل بارسلونا دچار بحران نشده است اما با این وجود این باشگاه به شدت احتیاط می کند.

در حال حاضر سقف دستمزد تعیین شده رئال در لالیگا 473.3 میلیون یوروست در حالی که رئال مادرید 448 میلیون یورو دستمزد به بازیینانش می پردازد. رئال مادرید  فصل 21-2020 را بدون ضرر مالی و با سود 800 هزار یورویی به پایان رساند.

 این در حالیست که بارسلونا بیش از 300 میلیون یورو ضرر کرده است و سقف دستمزد در این باشگاه به 347 میلیون یورو رسیده آن هم در حالی که سقف دستمزد کنونی آنها بیشتر از این مبلغ است.

رئال از سویی باید دستمزد امباپه که سالی 25 میلیون یورو (با احتساب مالیات 50 میلیون یورو) خواهد بود را هم در نظر بگیرد. جدایی راموس سالی 24 میلیون یورو از هزیینه های رئال برای دستمزد را کم کرد و در سال 2022 شرایط  بهتر خواهد بود. در حقیقت رئال در سال 2022 با رفتن برخی بازیکنان از پرداخت 92 میلیون یورو از دستمزدها خلاص می شود.

مودریچ، بیل، مارسلو، ایسکو و واران بازیکنانی هستند که تا سال 2022 قرارداد دارند و آینده ای در باشگاه ندارند. این در حالیست که بنزما و کارواخال هم یک سال دیگر قرارداد دارند اما قراردادشان تمدید خواهد شد.

واران با رفتن به یونایتد سالی 12 میلیون یورو (با مالیات) از هزینه های رئال برای دستمزد کم می کند. از سویی مودریچ سالی 20 میلیون یورو هزینه دارد، بیل 30 ، مارسلو 16 و ایسکو 14 که روی هم سالی 80 میلیون یورو برای رئال هزینه دارند.

برای تابستان 2022 خیلی بعید است که مودریچ قراردادش را تمدید کند و احتمالا با بالا رفتن سنش از رئال می رود در حالی که سه بازیکن دیگر اگر در همین تابستان مشتری داشتند، جدا می شدند در حالی که مشتری ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала