اداره برشنا خبرگزاری پژواک را به نشر خبرهای نادرست متهم کرد

© Photo / شرکت برشنا / شرکت برشنااداره برشنا خبرگزاری پژواک را به نشر خبرهای نادرست متهم کرد
اداره برشنا خبرگزاری پژواک را به نشر خبرهای نادرست متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
عضو شوید
شرکت برق افغانستان برشنا خطاب به خبرگزاری پژواک نوشته است، که اطلاع رسانی به موقع و دقیق یکی از رسالت مهم رسانه ها می باشد.
امضای دو قرارداد میان برشنا ‌و شبکه‌های ملی ‌برق ازبیکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2020
امضای دو قرارداد میان برشنا ‌و شبکه‌های ملی ‌برق ازبیکستان

به گزارش اسپوتنیک، شرکت برق افغانستان برشنا امروز یکشنبه خطاب به خبرگزاری برشنا نوشته است، که رسانه‌ای محترم پژواک خبر تازه شما در مورد معافیت بل دوره اول سال ۱۳۹۹ مشترکین رهایشی کابل نادرست است.

این شرکت در ادامه افزوده است، که نشر هر نوع خبر و گزارش از رسانه ها، مستلزم گردآوری معلومات و آمار دقیق می باشد. توقع و انتظار نشر خبر ها و گزارش های دقیق از رسانه های وزین و‌ مورد اعتماد بیشتر است. برخی اوقات نشر خبر و‌ گزارش نادرست و اشتباه به اعتبار و جایگاه رسانه ها آسیب جدی وارد می کند.
این شرکت درباره خبر گزارش شده از سوی رسانه ای پژواک نوشه است، که به تازه‌گی آژانس خبری محترم پژواک، خبری را در مورد چگونگی معافیت دوره اول بل صرفیه برق سال ۱۳۹۹ نشر نموده است که کاملاً نادرست و بی اساس می باشد. رسانه ‌ای محترم پژواک، در خبر که دیروز مورخ ۲۶ سرطان سال ۱۴۰۰ نشر نموده است، از دست یافتن به اسنادی نگاشته که گویا د افغانستان برشنا شرکت همزمان با در یافت ۱۴۲ میلیون افغانی از کمیته‌ی مبارزه با کرونا بابت معافیت بل صرفیه دوره اول سال ۱۳۹۹ مشترکین رهایشی کابل، از مشترکین نیز پول صرفیه جمع آوری نموده است. رهبری د افغانستان برشنا شرکت و کابل برشنا، ضمن رد این خبر بی اساس؛ از رسانه‌‌ای محترم پژواک‌ می خواهد تا در آینده از نشر چنین خبر های واهی خودداری نماید.
بر پایه این خبرنامه، شرکت برشنا نوشته است، که این شرکت قبلاً گزارش مفصل در‌مورد معافیت بل صرفیه‌ی دوره اول سال ۱۳۹۹ مشترکین رهایشی کابل را به تاریخ ۱۴۰۰/۴/۱۳ از طریق کمیسیون محترم حق دسترسی به اطلاعات با رسانه‌‌ای محترم پژواک شریک نموده است. اما نشر خبر نادرست و اشتباه از جانب رسانه‌ی محترم پژواک، پرسش بر انگیز است.
در پایان این خبرنامه آمده است، که شرکت برشنا آماده است تا تمام نمبر حساب مشترکین رهایشی کابل را که پول صرفیه برق شان مجرایی داده است را با رسانه های محترم شریک سازد.

یادآوری می کنیم، که پیش از این خبرگزاری پژواک درباره سرنگونی بالگرد از سوی نیروهای فرمانده علیپور هم گزارش های دروغین را به نشر رسانده بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала