دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با کاردار امریکا در کابل

© Ministry of Defense دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با کاردار امریکا در کابل
دیدار سرپرست وزارت دفاع ملی با کاردار امریکا در کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
عضو شوید
وزارت دفاع ملی افغانستان از دیدار وزیر دفاع این کشور با کاردار امریکا در کابل خبر داد. 
دیدار حمدالله محب با کاردار امریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
دیدار حمدالله محب با کاردار امریکا 

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان امروز یکشنبه ۲۷ سرطان ۱۴۰۰ نوشت: ستر جنرال بسم الله "محمدی" سرپرست وزارت دفاع ملی پس از ظهر امروز؛ با "راس ویلسون" سفیر ایالات متحده امریکا در افغانستان و “ادمیرال ویسلی” قوماندان نیروهای حمایتی امریکا در افغانستان، در مقر وزارت دفاع ملی ملاقات کرد.
این وزارت افزوده است، که در این دیدار دو طرف در مورد اوضاع جاری امنیتی در کشور، روند مذاکرات صلح، آموزش نیروهای دفاعی و امنیتی و کمک های مالی و تسلیحاتی با نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان بحث و تبادل نظر نمودند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که سرپرست وزارت دفاع ملی از کمک و همکاری های دوام دار ایالات متحده امریکا به نیروهای دفاعی و امنیتی و مردم افغانستان اظهار قدردانی نمود.
در پایان وزارت دفاع ملی افغانستان افزوده است، که در مقابل سفیر ایالات متحده امریکا بر ادامه تعهدات این کشور مبنی بر حمایت از روند گفتگو های صلح، کمک های مالی و تسلیحاتی به نیروهای امنیتی، اهدای هواپیما های جنگی و لوژستیکی به قوای هوایی کشور و ادامه آموزش های مسلکی به نیروهای افغانستان تاکید ورزید.

یادآوری می کنیم، که تاکنون بیش از نود درصد از نیروهای امریکایی و ناتو افغانستان را ترک کرده اند و قرار است تا یازده سپتامبر همه نیروهای خارجی افغانستان را ترک کنند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала