Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریلیش دوباره به پیش‌نهاد اِغواکننده‌ی سیتی فکر می‌کند

© AP PhotoAston Villa's Jack Grealish sits, nursing a sore head, after being punched by a Birmingham City fan at a game on 10 March 2019
Aston Villa's Jack Grealish sits, nursing a sore head, after being punched by a Birmingham City fan at a game on 10 March 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
عضو شوید
گزارش‌ها حاکی است که جک گریلیش قصد دارد تا به پیش‌نهاد بزرگ منچسترسیتی برای انتقال به این تیم فکر کند.

به گزارش اسپوتنیک، جک گریلیش وینگر و هافبک هجومی راست‌پا و تکنیکی تیم ملی فوتبال انگلیس و ستاره کاپیتان باشگاه استون ویلا بسیار مورد تحسین پپ گواردیولا، سرمربی سیتی قرار دارد و به همین خاطر منچسترسیتی پیشنهاد بزرگ انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی از تیم بیرمنگامی به شهر منچستر در حین برگزاری بازی‌های یورو داد پ، که این پیش‌نهاد توسط گریلیش و ویلا رد شد.
اما به گفته talkSPORT، یک منبع نزدیک به این ستاره جوان و 25 ساله باشگاه استون ویلا گفت که او اکنون دوباره به این پیشنهاد فکر خواهد کرد.
گریلیش علی‌رغم عدم حضور زیاد در این مسابقات یورو برای سه‌شیرها، محبوب ترین عضو تیم گرت ساوت‌گیت در تیم ملی انگلیس در این مسابقات بود.

​او طی چند سال گذشته به دنبال قهرمانی در جام‌های مختلف از جمله لیگ برتر و رسیدن به تورنمنت معتبر لیگ قهرمانان اروپا بوده است اما ماندن در باشگاه فعلی و مورد علاقه‌ی خود را به رفتن به تیمی دیگر ترجیح داده است.
استون ویلا با قرار دادن عکس وی در تبلیغ میراهن فصل جدید باشگاه، نشان داد که گریلیش جایی نمی‌رود.
در همین حال، گریلیش در مورد ارتباط قوی خود با این باشگاه صحبت کرد و شایعات را در مورد ماندنش افزایش داد.
وی گفت: "همه می دانند كه رنگ‌های لباس این باشگاه برای من چه معنی دارد."
"من تمام زندگی ام پسر ویلا بوده‌ام و دوست دارم در این باشگاه بازی کنم."
گفته می شود ویلا به دنبال توافق برای تمدید قرارداد یک ساله با گریلیش است که با این تمدید قراردادحقوق وی بیش از 150،000 پوند در هفته خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала