Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست بایرن روی ستاره آمریکایی بارسا

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
عضو شوید
بایرن می‌خواهد از شرایط بحرانی اقتصادی بارسا استفاده نموده و سرجینیو دست را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اوضاع اقتصادی نامطلوبی که بارسلونا پشت سر می‌گذارد و نیاز به کاهش حقوق و دستمزد پرسونل دارد، باشگاه‌های بزرگ اروپایی نیز همان گونه است و از این رو، هر کدام دوست دارد یک قطعه‌ی را بردارد.

یکی از آنها بایرن است که در تابستان به دنبال تقویت دفاع راست خود است. طبق اطلاعات "RAC 1" ، باواریایی‌ها با توجه به اقتصاد بارسا، می‌خواهد روی یکی از ستاره‌هایش دست بگذارد و از این رو با کاتالان‌ها برای جذب سرجیو دِست، سرجی روبرتو و امرسون رویال تماس بگیرد.

این باشگاه ستاره آمریکایی را بیشتر ترجیح می‌دهد که قبل از ورود به بارسا عملاً با این تیم به توافق رسیده بود. بارسا در مذاکره با آژاکس این فوتبالیست را خرید ولی بایرن تا هنوز از این وینگر آینده‌دار منصرف نشده است.

اراده دِست ادامه کار در بارسا است. به محض این‌که قراردادش را به پایان برساند، علاوه بر بایرن، آرسنال و یوونتوس هم می‌خواهند او را از آن خود کنند اما پاسخ مدافع کناری کاملاً واضح بود: "من می‌خواهم در بارسا ادامه دهم."

پس از یک دوره با حالت نوسانی، دِست این فصل برای قرار گرفتن در ترکیب کومان بیشتر آماده شده و او برای این کار،  تعطیلات خود را چند روز قبل از شروع فصل زودتر به پایان رساند.

البته با وجود کمبود در دقایق، ارزش این بازیکن در بازار  افزایش داشته و از 20 به 30 میلیون رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала