Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوتبال در حال تغییر بنیادی؛ فیفا نحوه جدید بازی فوتبال را آزمایش می‌کند

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
عضو شوید
فیفا با راه اندازی یک تورنمنت جوانان در حال آزمایش قوانین جدید برای تغییر شکل بنیادی نحوه بازی فوتبال است.

به گزارش اسپوتنیک؛ فدراسیون بین المللی فوتبال یا فیفا در حال آزمایش 5 قانون جدید احتمالی است که همه چیز را تغییر می‌دهد.

یک تورنمنت برای جوانان زیر نام "آینده جام فوتبال" از سوی فیفا برگزار می‌شود که در آن چهار تیم آربی لایپزیگ، آلکمار، پی‌اس‌وی و کلوب بروژ حضور می‌یابند که به عنوان یک بستر آزمون برای آزمایش 5 قانون جدید طرح شده که بعداً در فوتبال حرفه‌ای قابل اجرا خواهد بود. این‌ها موارد جدیدی هستند که جنبه‌های مختلف بازی را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

 

دو نیمه 30 دقیقه‌ای

اولین تغییر مدت زمان مسابقات از 90 دقیقه به 60 دقیقه است که مانند فوتسال در تایمر بازی هر زمان وقفه ایجاد می‌شود که این راهی برای جلوگیری از اتلاف وقت است.

تغییرات نامحدود

با همه گیری کرونا، تعویض بازیکنان از سه به پنج تغییر کرده اما افزایش آنها حتی بیشتر در حال بررسی است. بنابراین، با این پیشنهاد جدید در "فوتبال آینده" تعداد نامحدود می‌شوند.

 

کارت زرد و پنج دقیقه اخراج

کارت دیگری مخصوصاً در کارت‌های زرد روی کارت‌ها خواهد بود که مجازات بیشتری نسبت به حالت فعلی دارد، زیرا آنها تصور می‌کنند بازیکنی که آن را دریافت می‌کند باید 5 دقیقه از زمین خارج شود تا تیم‌اش لحظه‌ای کمتر بماند. بیش از تعداد این برای کاهش ورودی‌های خشونت آمیز است.

 

پرتاب‌های اوت و کرنر

چهارمین تازگی، پرتاب‌هایی که می‌توان با پا انجام داد، اصلاح شده است. و نه تنها این، بلکه آزمون پنجم که در حال آزمایش است به بازیکنان این امکان را می‌دهد که هم در پرتاب‌های فوق الذکر و هم در کرنرها بتوانند بازی را از سر بگیرند بدون اینکه لازم باشد با یک تیم دیگر ترکیب شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала