Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینی با منچستری شدن، مسیر رئالی‌شدن امباپه را هموار می‌کند

© REUTERS / Susana VeraФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
عضو شوید
برخی رسانه‌های انگلیسی ادعا کرده‌اند که شاید وینیسیوس جونیور نیز همچون واران در این تابستان راهی یونایتد شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه میرور انگلیس، وینیسیوس ژونیور می‌تواند با انتقال به منچستریونایتد راه خرید کیلیان امباپه را برای لوس‌بلانکوس باز کند.

مشکل غیر اروپایی شناخته شدن پاسپورت گرت بیل باعث شده تا رئال سخت در تلاش گرفتن مجوز از لالیگا برای او باشد، تا بتواند نام این بازیکن را در لیست بازیکنان فصل جدیدش ثبت کند.

اگر لالیگا مجوز ندهد رئال مجبور است که یکی از سه بازیکن با پاسپورت غیراروپایی یعنی، رودریگو، ادر میلیتائو یا وینیسیوس را بفروشد و به همین خاطر است که شایعه جدایی بازیکن برازیلی مطرح شده است.

طبق گزارش میرور در طی مذاکرات بر سر واران، منچستریونایتد پیشنهاد جذب وینیسیوس ژونیور را نیز از سوی مادریدی‌ها دریافت کرده است.

​ زیرا رئال به دنبال بدست آوردن پولی درشت برای جذب و رئالی کردن امباپه است.

از آنجایی‌ که رئال مادرید حداقل ۶۸.۵ میلیون پوند برای وینیسیوس می‌خواهد، اما یک انتقال قرضی که بعدا به دائمی تبدیل شود، میتواند امکان پذیر باشد.

میرور همچنان گفته، یونایتد نیز به این انتقال علاقه نشان داده اما با این مبلغ موافق نیست و بیشتر طرفدار قرض گرفتن این ستاره تکنیکی برزیلی است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала