Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا کین و استرلینگ نمی‌توانند رئالی شوند

© REUTERS / CARL RECINEWembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match
Wembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید در نقل و انتقالات وضعیت خوبی را ندارد و با توجه به شرایط مالی نامناسب، به نظر میرسد خرید بازیکنان بزرگ دور از انتظار است.

به گزارش اسپوتنیک، برخی رسانه های انگلیس معتقدند رحیم استرلینگ و هری کین مورد توجه رئال مادرید هستند و شانس انتقالشان به رئال در فصل بعد وجود دارد.

اما نکته ای وجود دارد که انتقال این دو را کاملا غیرممکن می کند. در حقیقت در حال حاضر با وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو سهمیه بازیکنان غیراروپایی در رئال پر است.

از سویی با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بازیکنان این منطقه غیراروپایی محسوب می شوند. استرلینگ و هری کین هر دو غیراروپایی محسوب می شوند و فقط در صورتی می توانند به رئال بیایند که سه برزیلی مذکور پاسپورت اروپایی بگیرد یا این که از رئال بروند.

در واقع در حال حاضر حتی حضور بیل در رئال هم از نظر قانونی مشکل دارد مگر آن که رئال بتواند از لالیگا اجازه بگیرد تا مجوز بدهند که گرت حداقل برای یک سال دیگر بتواند به عنوان بازیکن اروپایی در رئال حضور داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала