Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکذیب تغییرات احتمالی در قوانین فوتبال از سوی فیفا

© AP Photo / Keystone, Steffen SchmidtThe FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland
The FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
فیفا با انتشار بیانیه‌ای هرگونه تغییرات احتمالی را در آینده‌ی نزدیک تکذیب کرد و گزارشات در این مورد را بی بنیاد عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً گزارشاتی از سوی نشریه‌های مختلف و معتبر اروپا به نشر رسید و این گزارش‌ها حاکی از آن بود که فیفا پنج تغییر جدید را در لیگ جوانان هالند به طور آزمایشی به اجرا درآورده و بزودی این تغییرات شامل فوتبال جهانی و در تمام سطوح خواهد شد تا جذابیت این ورزش بیشتر گردد.

این تغییرات شامل انجام اوت با ضربه پا، زدن ضربه آزاد به صورت متعدد یا چندین بار، اجازه تعویض نامحدود برای سرمربی‌ها، زمان بازی در صورت وقوع هر حادثه ای نگه داشته شدن، بازیکن در صورت دریافت 2 کارت زرد به جای اخراج برای مدتی محدود(5 دقیقه) بازی را ترک کرده و دوباره می‌تواند وارد زمین شود و تنها با کارت زرد سوم از بازی اخراج خواهد شد، بود.

فیفا اما هرگونه تغییرات احتمالی را در آینده‌ی نزدیک تکذیب کرد و گزارشات در این مورد را بی بنیاد عنوان کرد.

این نهاد در این مورد بیانیه‌ای منشتر کرد که در آن آمده است:" فیفا می‌خواهد گزارش‌های غلط مبنی بر آزمایش تغییرات در یک تورنمنت جوانان در هالند، که توسط رسانه‌ها منتشر شد را تکذیب کند‌. فیفا تایید می کند که هیچگونه قصدی برای آزمایش تغییرات ذکر شده ندارد و حتی این تغییرات در خود فیفا و یا بین همکاران‌مان در IFAB نیز مورد بحث قرار نگرفته است."

این در حالی‌ست که در دو روز آخر واکنش‌ها به این تغییرات شدیداً منفی بود و بسیار از کارشناسان این تغییرات را بچه‌گانه عنوان کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала