Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس باشگاه اتلتیکو: معاوضه گریزمن با سائول؟ ممکن است

© REUTERS / Susana VeraИгрок "Атлетико Мадрид" Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с "Ливерпулем" в Мадриде
Игрок Атлетико Мадрид Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с Ливерпулем в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
انریکه سرزو، رییس باشگاه اتلتیکو مادرید، در مورد معاوضه آنتوان گریزمن و سائول نیگز صحبت کرد و اظهار داشت که هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

به گزارش اسپوتنیک، دستمزد هنگفت گزیزمن و عدم درخشش او در دو فصل گذشته سبب شده است تا مدیران بارسلونا به فکر جدایی او باشند و در چند روز آخر روی طرح معاوضه وی با سائول نیگز هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید کار کنند.

Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
چراغ سبز سرمربی اتلتیکومادرید به بازگشت گریزمن

هر دو بازیکن به جدایی از باشگاه‌های فعلی شان راضی اند و به این انتقال چراغ سبز نشان داده اند و در صورت توافق دو باشگاه این انتقال صورت خواهد گرفت.

امروز انریکه سرزو، رییس باشگاه اتلتیکو مادرید، در این مورد صحبت کرد و اظهار داشت که هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

وی در این مورد گفت:" در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد اما در مورد بازگشت باید بگویم که من چیزی نمی‌دانم و پرسشی نیز در این مورد مطرح نشده است. همچنین در مورد سائول نیز نمی‌دانم که آیا لیورپول برای جذب او اقدام کرده یا خیر. ما دارای یک بخش مدیریت فنی هستیم که نسبت به همه چیز آگاهی دارند و کارهای درست را انجام می‌دهند."

این در حالی‌ست که دقایق قبل فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی جزئیات تازه در مورد معاوضه گریزمن با سائول ارائه کرد و از عدم پیشرفت مذاکرات خبر داد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала