Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های جالب مدافع کلمبیایی در مورد درگیری با مسی

© AP Photo / Bruna PradoLionel Messi beija o troféu depois de derrotar o Brasil na final da Copa América no Maracanã, Rio de Janeiro
Lionel Messi beija o troféu depois de derrotar o Brasil na final da Copa América no Maracanã, Rio de Janeiro  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
یری مینا، مدافع تیم ملی کلمبیا و باشگاه اورتون، در مورد درگیری خودش با مسی در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا صحبت کرد و اظهار داشت که کینۀ از فوق ستاره آرجانتینی در دل ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا، دو تیم کلمبیا و آرجانتین به مصاف هم رفتند که آلبی سلسته موفق شد با شکست حریف در ضربات پنالتی راهی فینال شده و در نهایت قهرمان این رقابت‌ها شود.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
طعنه سنگین مسی به یری مینا: "حالا برقص" + عکس

دیدار دو تیم کلمبیا و آرجانتین در نیمه‌نهایی حواشی زیادی داشت که می‌شود به درگیری مسی و یری مینا مدافع تیم ملی کلمبیا اشاره کرد.
مینا که پس از گلزنی مقابل اروگوئه در ضربات پنالتی حرکات عجیبی از خود نشان داد بود، در ضربات پنالتی مقابل آرجانتین هم احتمالا برنامه ویژه‌ای داشت تا پس از گلزنی خوشحالی های عجیبش را تکرار کند اما دروازه بان تیم ملی آرجانتین ضربه او را مهار کرد. بعد از مهار پنالتی مینا توسط مارتینز، مسی خطاب به هم تیمی سابق خود در بارسلونا فریاد زد:" حالا می توانی برقصی." تا بدین ترتیب برای مدافع کلمبیایی حسابی کری بخواند.
مینا در آن زمان در این مورد واکنش نشان نداد اما حالا در مراسمی که توسط سازمان خیریه خود او در گوآچه برگزار شده بود، گفت که کینۀ از لئو در دل ندارد و آن‌چه در زمان فوتبال اتفاق افتاد در همان جا خاتمه یافته است.

وی گفت:" آنچه با لئو اتفاق افتاد هر لحظه ممکن است رخ دهد، این فوتبال است. زندگی چرخه دارد و فرصت انتقاممی ده ، اما من آرام هستم زیرا می دانم که لئو شخص بزرگی است. من او را در بارسلونا ملاقات کردم و از او به خاطر حمایت‌هایی که از من داشت تشکر می‌کنم، من همیشه برای او احترام قائلم. من مسی را به خاطر آنچه هست تحسین می کنم، در آن زمان ما هر دو از تیم ملی خود دفاع می کردیم.اگر می‌توانستم جان خود را برای تیم ملی خود بدهم، آن را می‌دادم."

دو بازیکن در حالی با هم درگیر شدند که مینا قبل از بازی با آرجانتین با سوارز نیز درگیر شده بود و برخی‌ها درگیری مسی را مینا به درگیری این بازیکن با رفیق صمیمی مسی ربط می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала