قرارداد واگذاری الحاقیه سفارت امریکا در کابل امضا شد

© Photo / Twitter account of Ministry of Foreign Affairs - Afghanistan Flag of Afghanistanقرارداد واگذاری الحاقیه سفارت امریکا در کابل امضا شد
قرارداد واگذاری الحاقیه سفارت امریکا در کابل امضا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
وزارت امور خارجه اعلام کرد که محمدحنیف اتمر، وزیر امور خارجه کشور با راس ویلسون، سرپرست سفارت امریکا در کابل، قرارداد واگذاری اراضی و املاک واقع در ساحه جنوبی این سفارت را امضا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در اعلامیه وزارت خارجه افغانستان امروز دوشنبه (19، جولای)، آمده است که محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، صبح امروز با آقای راس ویلسون شارژدافیر سفارت ایالات متحدۀ امریکا در کابل دیدار و در مورد تقویت روابط دوجانبه، تازه‌ترین تحولات در روند صلح صحبت نموده، قرارداد واگذاری اراضی و املاک واقع شده در ساحۀ جنوبی سفارت امریکا را امضا کرد.

استقبال افغانستان از اعلامیه مشترک نماینده‌گی‌های دیپلماتیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
استقبال افغانستان از اعلامیه مشترک نماینده‌گی‌های دیپلماتیک

اعلامیه می افزاید که  وزیر خارجه کشور از کمک‌های ایالات متحده به افغانستان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه از اِعطای ۳.۳ میلیون دوز واکسین کووید ۱۹ ساخت شرکت دارو سازی"جانسون اند جانسون" و ارسال اولین محمولۀ آن به‌کشور، ابراز سپاس و قدردانی نمود. در ادامه آقای اتمر بر اهمیت تداوم همکاری‌ها میان کابل و واشنگتن در مرحلۀ پسا خروج نیروهای حمایت قاطع از افغانستان، و فصل نو روابط افغانستان با جامعهٔ جهانی صحبت کرد.

آقای ویلسون نیز از ادامهٔ کمک‌های امریکا در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی و حمایت ایالات متحده از فرآیند صلح و دریافت راه حل سیاسی به معضل افغانستان، به آقای اتمر اطمینان داد.

وزیر امور خارجه و شارژدافیر سفارت ایالات متحده در پایان دیدار و گفتگوهای خود، قرارداد واگذاری املاک واقع شده در ساحۀ جنوبی سفارت امریکا را در تالار کنفرانس‌های قصر ستوری وزارت امور خارجه، امضاء کرده و اسناد آنرا مبادله نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала