متهم شدن چین به همکاری با هکرها ازسوی بایدن

© AP Photo / Steven Senneمتهم شدن چین به همکاری با هکرها ازسوی بایدن
متهم شدن چین به همکاری با هکرها ازسوی بایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده تفاوت همکاری روسیه و چین با هکرها علیه امریکا را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور امریکا، به خبرنگاران درمورد تفاوت همکاری چین و روسیه با هکرها گفت: پکن به هکرها ممکن نه تنها جای بلکه مانند مسکو به آنها کمک می‌کند.
بایدن گفت: من چنین فکر می‌کنم، اما فردا صبح معلومات دقیق دراین باره اطلاعات مفصل دریافت خواهم کرد، دولت چین می تواند به آنها (هکرها) کمک کند، برخلاف دولت روسیه که خود این کار را نمی کند، اما کسانیکه این کار را می‌کند به آنها پناه می‌دهد."

چین امریکا را بزرگترین هکر جهان خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
چین امریکا را بزرگترین هکر جهان خواند

پیش از این، یک مقام بلند رتبه امریکایی گفت، ایالات متحده، شرکای اتحادیه اروپا و ناتو مقامات چینی را به همکاری با هاکرهای استخدام شده متهم کرده و وعده دادند که در پاسخ به اعمال غیرمسئولانه چین گام بردارند.
یک مقام دولت امریکا در یک جلسه تلیفونی گفت: "دولت ایالات متحده، به همراه متحدین و شرکای خود، به طور رسمی یک کمپین سایبری مخرب را با استفاده از آسیب پذیری های zero-dayدر Microsoft Exchange Server کشف شده در ماه مارچ - چند ماه پیش - به مهاجمین فضای مجازی مرتبط با وزارت دفاع چین نسبت می دهند. "
چین قبلاً بارها ادعای حملات سایبری را رد کرده و از جامعه جهانی خواسته است تا برای مقابله با اقدامات ایالات متحده که امنیت سایبری جهانی را تهدید می کند و قوانین بین المللی را نقض می کند، با یکدیگر همکاری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала