Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت واران به مادرید؛ سرنوشت ستاره فرانسوی چه می‌شود؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران بازیکن رئال مادرید Russia World Cup Uruguay - France
رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
بازیکنان در حال بازگشت به محل باشگاه های خود هستند تا توافقات لازم برای فصل آینده را انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، رافائل واران یکی از بازیکنانی است که به احتمال خیلی زیاد در تابستان از رئال جدا شود.

رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
واران خواستار دستمزد هنگفت از شیاطین سرخ

کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال مادرید کار خود را با تعدادی از بازیکنانش از این هفته آغاز خواهد کرد و ریالی ها خود را برای شروع فصل جدید این بار با مربی جدید خود آماده می‌کنند.

در حال حاضر تعدادی از بازیکنان رئال که در اردوهای تیم ملی حضور داشتند به کمپ تیم بازگشته‌اند و احتمالاً در تلاشند تا توافقات نهایی را برای فصل آینده حاصل کنند. کریم بنزما، رافائل واران، لوکا مودریچ، تونی کروس، دیوید آلابا و گرت بیل که در مرحله یک شانزدهم نهایی یورو 2020 حذف شده بودند از جمله این بازیکنان هستند.

چند روز آینده برای برخی از بازیکنان تعیین کننده خواهد بود، به ویژه برای واران که درگیر تمدید قرارداد است. وی هنوز پاسخ مشخصی به این باشگاه درباره تمدید قراردادش نداده و در عین حال پیشنهاداتی از دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی نیز دارد.

شنیده‌ها حاکی از تلاش مستمر یونایتد برای رقم زدن انتقال واران به منچستر است و حتی لوس بلانکوس پذیرفته است که این بازیکن فرانسوی در تابستان امسال از جمع کهکشانی‌ها جدا شود. رئال اکنون فقط می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که بیشترین درآمد ممکن را از این جابه‌جایی کسب کنند و فروش واران برای آن‌ها شرایط خرید بازیکن دیگری را فراهم کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала