جزئیات جدید ربوده شدن دختر سفیر افغانستان در اسلام‌آباد

© Flickr / Shahzeb Younas جزئیات جدید ربوده شدن دختر سفیر افغانستان در اسلام‌آباد
 جزئیات جدید ربوده شدن دختر سفیر افغانستان در اسلام‌آباد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
وزیر کشور پاکستان با تأکید بر اینکه اصلاً دختر سفیر افغانستان در این کشور ربوده نشده به تشریح زوایایی جدید از این ماجرا پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، شیخ رشید احمد، وزیر کشور پاکستان با تأکید بر اینکه اصلاً دختر سفیر افغانستان در این کشور ربوده نشده به تشریح زوایایی جدید از این ماجرا پرداخت.

احمد با اشاره به اظهارات دختر سفیر افغانستان گفت: «سلسله علی‌خیل» دختر «نجیب‌الله علی‌خیل» سفیر افغانستان در اسلام‌آباد اعلام کرده بود آدم‌ربایان در ابتدا تلفن همراه وی را گرفته و پس از پاک کردن اطلاعاتش، آن را به وی بازگرداندند.

وی افزود: من فیلم‌ دوربین‌های مداربسته مربوط به این موضوع را مشاهده کردم که در آنها، 3 تاکسی دیده می‌شود نه 2 تاکسی. دختر سفیر نیز از تاکسی سوم برای رفتن از منطقه «دامان کوه» استفاده کرده ولی به خانه نرفته است.

به گفته رشید احمد، 3 فیلم دوربین مداربسته در این زمینه وجود دارد و ما به دنبال فیلم چهارم نیز هستیم. بر اساس فیلم‌های موجود، دختر سفیر با پای پیاده از خانه بیرون آمد و ابتدا برای خرید به بازار «خادا» رفت و طبق فیلم‌های موجود، این دختر با یک تاکسی از بازار به منطقه «دامان کوه» رفت و سپس از آنجا سوار سومین تاکسی شد و به راولپندی رفت.

وزیر کشور پاکستان یادآور شد: یک نقطه از سفر دختر سفیر در منطقه‌ای جلوتر از Gakhar Plaza، یک نقطه کور است و مقامات هنوز نتوانسته‌اند فیلم های مربوط به منطقه را بدست آورند.

به گفته وی، این دختر ضمن حضور در منطقه «دامان کوه» از خدمات اینترنت تلفن همراه خود نیز استفاده کرده است.

Islamabad top view - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
اختطاف و لت و کوب دختر سفیر افغانستان در پاکستان

به گفته وزیر کشور پاکستان، حتی عکس دختری که در برخی رسانه‌ها منتشر شده متعلق به دختر سفیر افغانستان نیست.

وی در ادامه، هند را به نقش‌آفرینی در موضوع دختر سفیر افغانستان برای تخریب پاکستان متهم کرد.

رشید احمد با اشاره به اینکه تمام رانندگان تاکسی که این دختر سوار خودرو آنها شده در اختیار وزارت کشور بوده و از آنها بازجویی نیز شده است، افزود: به گفته این رانندگان، دختر در تمام مسیر به خوبی رفت و آمد کرده فیلم آن نیز موجود است و مشکلی نیز پیش نیامده است.

به گفته وی، اما عجیب است که با وجود همه این موارد، دختر سفیر در پایان دست به شکایت زده و مدعی آدم‌ربایی و شکنجه شده است.

وزیر کشور پاکستان تصریح کرد: در حال حاضر دختر سفیر افغانستان قبول ندارد که به راولپندی رفته و در این مسیر نیز از تاکسی‌های آنلاین استفاده کرده و مدعی است سوار تاکسی معمولی شده است.

به گفته وی، جستجو برای یافتن وسیله نقلیه چهارم که ممکن است توسط نامبرده در منطقه Gakhar Plaza استفاده شده، ادامه دارد. آنها نمی‌دانستند که ما فیلم‌ها را داریم و از تحقیقات فرار می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала