Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوانگرایی در یوونتوس؛ بانوی پیر رهبر جدید دارد + عکس

© AP Photo / Luca Brunoبازیکنان یووه
بازیکنان یووه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
ستاره تیم ملی ایتالیا در جام ملت‌های اروپا حالا در برنامه‌های سرمربی یوونتوس نقشی ویژه دارد و جایگاهش از کریستیانو رونالدو بالاتر است.

به گزارش اسپوتنیک، با پایان یافتن مسابقات یورو 2020 دوباره بازار اخبار نقل و انتقالات داغ‌ شده و صحبت‌های زیادی در خصوص احتمال جدایی رونالدو از ترکیب تیم یوونتوس وجود دارد که می‌تواند به زودی تحقق پیدا کند.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
پست شک برانگیز رونالدو؛ روز تصمیم گیری

در این میان خبری حتی به مراتب مهم‌تر برای یوونتوسی‌های اصیل وجود دارد و آن هم خبر پیشنهاد باشگاه‌های مختلف برای جذب فدریکو کیه‌زا است. ستاره جوان تیم یوونتوس که در یورو ثابت کرد یکی از بازیکنان مستعد دنیای فوتبال محسوب می‌شود، حالا مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته است.

باشگاه بایرن مونیخ یکی از مشتریان جدی کیه‌زا است و حتی مدیر ورزشی این باشگاه اقرار کرده است که از مدت‌ها پیش کیه‌زا را زیر نظر داشته‌اند و مایل هستند تا این بازیکن جوان را به ترکیب خود اضافه کنند تا شرایط آن‌ها برای کسب قهرمانی در اروپا بهبود یابد.

گزارش‌هایی مبنی بر ارسال پیشنهادی 100 میلیون یورویی آبی‌های لندن نیز برای کیه‌زا شنیده شده که بی‌اساس بوده و چلسی تاکید کرده است که هیچگاه این بازیکن را جزء اهداف نقل و انتقالاتی خودش در نظر نگرفته است.

با این حال مهمترین نکته‌ای که باید به خاطر بسپاریم این است که یوونتوس حتی پیشنهادی 100 میلیون یورویی را نیز قبول نمی‌کند و تا آنجا که به بانوی پیر مربوط می‌شود کیه‌زا بازیکنی است که در حال حاضر نمی‌توان بر روی او برچسب قیمت زد و برای تورینی‌ها بسیار باارزش است.

با وجود در نظر گرفتن احتمال ماندن رونالدو در ترکیب یوونتوس، همچنان بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که ماسیمیلیانو آلگری فدریکو کیه‌زا را بازیکن اثرگذار تیم خود می‌داند و احتمالاً این ستاره جوان آتزوری به عنوان رهبر اصلی تاکتیک‌های یوونتوس در نظر گرفته می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала