Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو یک انتخاب هوشمندانه از سوی منچستر بود

© AFP 2023 / ADRIAN DENNISДжейдон Санчо
Джейдон Санчо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
اسطوره پیشین منچستریونایتد به این باور است که حضور جیدون سانچو در الدترافورد می تواند برای تیم بسیار سودمند واقع شود.

به گزارش اسپوتنیک، وین رونی، اسطورۀ اسبق منچستریونایتد، انتقال جیدون سانچو از بروسیا دورتموند به یونایتد را خریدی خوب برای شیاطین سرخ می داند.

International Friendly - England v Romania - Riverside Stadium, Middlesbrough, Britain - June 6, 2021 England's Jadon Sancho kneels in support of the Black Lives Matter campaign before the match. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
خوش‌آمدگویی ستاره‌های یونایتد به جیدون سانچو
اسطوره باشگاه منچستریونایتد که هدایت دربی کانتی را برعهده دارد در مورد خرید جدید این تیم شیاطین سرخ گفت:«سانچو قادر است گل بزند و گل خلق کند، بنابراین فکر می کنم که خرید بسیار خوبی است. احتمالا فشار زیادی رویش باشد اما چنین فشاری در باشگاهی مثل منچستریونایتد عجیب نیست. شنیده می شود که چند بازیکن دیگر نیز به منچستر اضافه خواهند شد.»

منچستریونایتد و بروسیا دورتموند بر سر انتقالی 100 میلیون دالری توافق کرده اند و ستاره 21 ساله ملی پوش انگلیسی پس از یک دوره درخشان در بوندسلیگا، به وطن باز خواهد گشت.

منچستریونایتد فصل پیش در لیگ برتر دوم شد و همچنین به دیدار نیمه نهایی کارابائو کاپ و یک چهارم نهایی FA Cup رسید. یونایتد قرار است در تاریخ 14 آگست نخستین بازی خود در لیگ برتر را برابر لیدز برگزار کند.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала