نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان وارد پاکستان شد

© Ministry of Foreign Affairs, Islamabad facebook نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان وارد پاکستان شد
نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان وارد پاکستان شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2021
عضو شوید
در پی افزایش تنش ها میان افغانستان و پاکستان، «زلمای خلیلزاد» نماینده امریکا در امور افغانستان امروز به اسلام آباد سفر کرده و با مقامات ارشد این کشور گفتگو کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، در پی افزایش تنش ها میان افغانستان و پاکستان بر سر ربوده شدن دختر سفیر افغانستان در اسلام آباد، زلمای خلیلزاد» نماینده امریکا در امور افغانستان امروز دوشنبه، به پاکستان سفر کرده و با مقامات این کشور دیدار کرد.

حضور زلمی خلیل‌زاد و فوزیه کوفی در بازی تیم ملی مقابل عمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
ورزش
زلمی خلیل زاد تماشاگر ویژه افغانستان - عمان در قطر (عکس و ویدیو)

گفته می شود این سفر خلیلزاد به اسلام آباد تنها ساعاتی پس از خروج افغانستان از این کشور صورت گرفته و وی در جریان این سفر، با «قمر جاوید باجوا» فرمانده با نفوذ و قدرتمند ارتش پاکستان گفتگو کرده است که تا این لحظه، هیچ اطلاعاتی در خصوص مذاکرات میان دو طرف منتشر نشده است.

به گفته رسانه های پاکستانی، دیدار خلیلزاد و قمر، در همان مکانی انجام شده که روز قبل از آن، نمایندگان طالبان و دولت افغانستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

نماینده امریکا در امور افغانستان پیشتر ابراز امیدواری کرده بود که دولت افغانستان و گروه طالبان بتوانند طی روزهای آتی و به احترام عید قربان، به صلح و آتش بس موقت دست پیدا کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала